کد خبر: ۳۴۳۷۳۹
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
0
نرخ دلار در بازار آزاد که دیروز ابتدا تا ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان پایین آمده بود، از ساعات پایانی معاملات یکشنبه دوباره صعودی شد و این مسیر را امروز هم ادامه داد.

به گزارش پول نیوز، به نظر می‌رسید دلالان که موقعیت دلار را در خطر دیده‌اند برای نجات آن دوباره فعال شده‌اند. چراکه در دو روز اخیر خروج دلار از محدوده نوسان اخیرش موجب تعدیل انتظارات شده بود که می‌توانست در صورت تداوم فروش‌ها را افزایش دهد.

صرافی ملی هم نسبت به این صعود نرخ ارز آرام و محدود واکنش نشان داد و تنها نرخ خود را که ابتدای صبح ۱۰۰ تومان کاهش داده بود، به محدوده قبلی بازگرداند.

باید دید این چرخش مسیر دلار تا چه حد جدی است و آیا بر مبنای تغییر انتظارات سیاسی رخ داده و یا آنکه زور دلالان برای جلوگیری از نزولی شدن چشم‌انداز بازار ارز است. درهم امارات نیز افت دو روز اخیر را جبران کرد و دوباره به بالای مرز ۷۱۰۰ تومان بازگشت. نشست وزرای امور خارجه کشورهای ١+۴ در خصوص برجام، زیر نظر فعالان بازار ارز قرار دارد.

برچسب ها: دلار ، صعود ، نرخ ، ارز ، دلالان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: