کد خبر: ۳۴۳۷۵۲
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
0
شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مزایده عمومی ” فروش ۸ هزار تن کنسانتره ایلمنیت تولیدی مجتمع تیتانیوم کهنوج ” را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام دهد.

آگهی مزایده عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

 

به گزارش پول نیوز، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مزایده عمومی ” فروش ۸ هزار تن کنسانتره ایلمنیت تولیدی مجتمع تیتانیوم کهنوج ” را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ثبت ستاد ۱۰۹۹۰۰۱۰۲۸۰۰۰۰۰۲۳ و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با تضمین شرکت در مزایده به مبلغ ۶٫۵۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (شش میلیارد و پانصد و چهل میلیون) ریال برگزار نماید.

تاریخ انتشار مزایده در سامانه ساعت ۱۰ صبح مورخ ۹۹/۱۰/۰۶ و مهلت زمان ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۰ می­باشد. علاقمندان شرکت در مزایده می بایست جهت دریافت اسناد و همچنین جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره ۴۲۰۵۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه نمایند. ضمنا جلسه بازگشایی پاکات صبح روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ برگزار می گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: