کد خبر: ۳۴۳۷۷۲
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
0
منطقه آزاد کیش با امكانات مناسب اقامتی، تفریحی، گردشگری و خدماتی مي تواند به مركز برگزاري همایش های ملی و بین المللی تبديل شود.

به گزارش پول نیوز، اين جزيره به دليل ظرفیت ها و زیر ساخت های مناسبي كه در نتیجه سال ها تلاش دولتمردان ايجاد شده است، هر سال و در تمامی فصول میزبان رویداد، همایش، کنفرانس، سمینار و سمپوزیوم های ملی و بین المللی در حوزه هاي اقتصادي ، تجاري، علمی،آموزشی ، هنري و پزشكي بوده است.

سالن های چند منظوره با امکانات جانبی و تجهیزات کامل جهت برگزاری چنین رویدادهایی در "مرکز همایش های بین المللی کیش" در فضایی به وسعت 13000 متر مربع و سالن بزرگ نمايشگاهي در محوطه جنبي فرودگاه بين المللي كيش از جمله زيرساخت هايي است كه به همت سازمان منطقه آزاد كيش و با هدف ميزباني شايسته همايش ها و نمايشگاه هاي ملي و بين المللي در اين منطقه آزاد مهیا شده است.

در مركز همايش هاي بين المللي كيش، 6 سالن خلیج فارس، ابن سینا، رازی، ابوریحان، خوارزمی و ملاصدرا به ترتیب با ظرفيت میزبانی از 750، 110 ، 60 ،49 ، 44 و 34 نفر، اتاق هاي مذاكره با چيدمانهاي مناسب، همچنين فضاي نمايشگاهي مطلوب و رستوراني جهت پذيرايي همزمان از 400 ميهمان، امكاناتي است كه براي برگزاري همايش هاي مختلف ملي و بين المللي ايجاد شده است.

طراحی منحصر به فرد، اجرای پیشرفته ترین سیستم صوتی وتصویری، استفاده از باندهای حرفه ای باحجم بالای صدا، تجهیز باسیستم های تصویر برداری و دوربین های پیشرفته، نورپردازی حرفه ای مناسب برگزاری تئاتر ، کنسرت و دیگر برنامه های فرهنگي و هنری ، قابلیت پخش تصاویر دوربین های همزمان با اجرا دو دستگاه Video Wall، استفاده از ویدئو پرژکتور جهت پخش اسلاید ها با فرمت های مختلف، دارا بودن پرده نمایش استاندارد سینمایی ،امکان ضبط و پخش دیجیتال با کیفیت بالا ، مجهز بودن به سيستم ترجمه همزمان 10 کاناله و همچنین سرویس اینترنت بی سیم را مي توان از جمله امكانات پيشرفته سالن همایش 750 نفری خلیج فارس به عنوان بزرگترین سالن مرکز همایش های بین المللی کیش برشمرد.

در هريك از سالن های ديگر این مجموعه نیز امکانات متناسب با برگزاری اجلاس های مختلف با ظرفیت های کمتر فراهم شده که توجه بسیاری از برگزار کنندگان رویدادها را به خود جلب می کند.

همچنین این مجموعه مجهز به 6 اتاق مذاكره با چيدمان هاي مختلف برای برگزاري نشست ها و كارگروهاي تخصصي و امكان برگزاري نمايشگاه های جانبي مرتبط با همايش ها در سالن هاي همجوار است.

دارا بودن اتاق هاي گريم و پرو برای اجراي برنامه هاي تئاتر و نمايش زنده ، دو سالن كارگاهي (Workshop ) نشست هاي تخصصي، كافي شاپ و رستوران با فضايي زيبا و دلنشين و امكانات مناسب پذيرايي ميان وعده همايش ها در تالار اصلي، اتاق مخصوص ميهمانان ويژه و مقامات ( VIP )با تجهيزات مناسب حفاظتي و پذيرايي و اتاق خبرنگاران از امكانات متعدد مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد کیش است.

در كنار اين ظرفيت ها ، وجود هتل هاي مدرن و مراكز اقامتي و پذيرايي فراوان ، امكانات بسيار خوب بندري و فرودگاهي و بي نياز بودن از دريافت رواديد براي ميهمانان خارجي ، شرايط مطلوبي را فراهم كرده تا جزيره كيش يكي از بهترين گزينه هاي ملي و منطقه اي براي برگزاري همايش هاي مطرح بين المللي باشد.

كيش در سال ١٣٩٨ بيش از ٢٨٧ همايش و رويداد ملي و بين المللي را ميزباني كرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: