April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی خبر داد:
کد خبر: ۳۴۳۸۰۶
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
0
مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، از رونمایی رسمی اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش پول نیوز، با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن با پیشنهاد و حمایت معاون صنایع‌دستی، سی‌وچهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی برای نخستین‌بار به‌صورت مجازی و با حضور هنرمندان و صنعتگران در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی درباره نمایشگاه صنایع دستی عنوان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار به‌صورت مجازی برگزار خواهد شدو که روز گذشته به صورت رسمی افتتاح شد.

وی افزود: در این مراسم پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی کشور، احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه ایران کالا، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، رمضانعلی سبحانی‌فر معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان حضور داشتند که در این مراسم برفرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی از جمله صنایع‌دستی تاکید شد.

او با اشاره به رونمایی از این سامانه در روزگذشته، بیان کرد: در حاشیه این مراسم مقرر شد همکاری‌های سازمان صدا و سیما در خصوص معرفی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی محصولات صنایع‌دستی و نیز معرفی هرچه بیشتر این نمایشگاه تقویت شود.

نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی گشایش یافت

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در ادامه گفت: در این نمایشگاه تاکنون هزار هنرمند صنایع‌دستی از ۳۱ استان کشور با ۶هزار محصول شرکت کرده‌اند که البته هیچ محدودیتی برای ثبت نام و شرکت هنرمندان وجود ندارد و علاقه‌مندان همچنان فرصت حضور در این نمایشگاه را دارند.

وی یادآور شد: سامانه اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی ۱۳ آبان برابر با ۱۷ ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) به صورت نمادین رونمایی شد و از ابتدای آبان تاکنون، حدود ۲۰۰هزار بازدید از این سامانه انجام شده است.

نیکزادفر در ادامه گفت: این نمایشگاه کاملا رایگان است و تمام مراحل از ثبت نام هنرمند تا فروش محصولات به صورت رایگان انجام می‌شود و تمام عواید فروش محصولات هنرمندان بدون کسر حتی یک ریال به خود هنرمند می‌رسد و این سامانه به‌منظور حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از هنرمندان صنایع‌دستی راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید:

شهرهای جهانی صنایع‌دستی، مزیت ایران برای توسعه گردشگری

او یاد آور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با تعدادی از دستگاه‌ها و نهادها برای خرید محصولات صنایع‌دستی از سوی آن‌ها و استفاده از این محصولات به‌عنوان هدیه رایزنی‌هایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، خاطرنشان کرد: هنرمندان صنایع‌دستی و علاقه‌مندان به این حوزه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی به آدرس tafrihati.com مراجعه کنند. در این سامانه اطلاعاتی در باره شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی و نیز اخبار مرتبط با این حوزه نمایش داده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: