کد خبر: ۳۴۳۹۴۷
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
0
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از نقش سازنده شرکت بیمه دانا در فرهنگ سازی و نهادینه سازی فرهنگ بیمه در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

بیمه مرکزی از نقش سازنده بیمه دانا در فرهنگ سازی بیمه تقدیر کرد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در نامه ای خطاب به مجید ملازاده، مدیر روابط عمومی بیمه دانا اعلام کرد: همراهی در رویدادهای فرهنگی از نشانه های رویش بلوغ سازمانی و درک اهمیت حرکت جمعی و پرهیز از رفتارهای جزیره ای و کم اثر است.

وی، نقش ارزشمند بیمه دانا در اجرای حرفه ای برنامه ملی «زنگ بیمه»و تشریک مساعی در تمامی پروژه‌های فرهنگ سازانه صنعت بیمه را مایه مباهات و امتنان دانست و تاکید کرد: تلاش سازنده و تعصب کم نظیرتان را در راستای نهادینه سازی فرهنگ بیمه در بین افکار عمومی پاس میدارم و توفیق شما را خواستارم.

گفتنی است: بیمه دانا امسال نیز مانند سال گذشته و به رغم گسترش ویروس کرونا در کشور، با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های صادر شده، نسبت به گسترش فرهنگ بیمه در بین مدارس کشور و مناطق محروم جامعه گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

توزیع پوسترهای آموزشی «ب مثل بیمه» بین مدارس مناطق محروم، توزیع دفترچه و نوشت افزار تحصیلی و ماسک بین دانش آموزان مناطق جنوب شهر تهران، خرمشهر و اهواز، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت «نقش بیمه در جبران خسارت» و «بیمه و آرامش»، توزیع بازی های فکری و پازل بین کودکان مناطق محروم و انعکاس طرح زنگ بیمه در شبکه های اجتماعی، بخشی از فعالیت ها و عملکرد روابط عمومی بیمه دانا در فرهنگ سازی بیمه محسوب می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: