کد خبر: ۳۴۴۰۰۹
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
0
عیسی امامی، عضو هیأت مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران از فراهم شدن امکانات و تجهيزات ساختاري براي تبديل شدن به بانک تمام هوشمند و ديجيتالي خبر داد.

تبدیل بانک مهر به بانک تمام هوشمند و دیجیتالي

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، امامی در بازدید از شعب و سرپرستي استان همدان ضمن اشاره به خدمت صادقانه و بي‌منت کارکنان بانک در ارائه خدمت به مشتريان، اظهار كرد: نوع خدمات‌دهي به مشتريان بايد به‌گونه‌اي باشد كه حداكثر خدمات با صرف كمترين زمان ممكن ارائه شود.

وی تصریح کرد: آموزش نیروی انساني به‌عنوان يکي از مهم‌ترين ارکان سازماني مي‌تواند نقش به‌سزايي در خلاقيت، نوآوري و کيفيت مطلوب خدمات‌رساني به مشتريان در كنار ابزار خدمات نوين بانكي داشته باشد.

امامی بیان داشت: نخستین موضوع در اقتصاد هوشمند، شفافیت است که بانک مهر ايران براي رسيدن به يک بانک تمام الكترونيك و هوشمند، از سامانه‌ها و ابزارهايي از جمله ميعاد، تهيه اسناد و فرم‌هاي ديجيتالي، آرشيو الكترونيكي اسناد، اتصال به سامانه ثبت احوال و احراز هويت بيومتريك، پدهاي امضاي الكترونيك مشتريان، داشبورد ارزيابي عملكرد شعب و اتوماسيون اداري و... استفاده كرده است.

همچنین در این بازدید یوسف نجدي، مدير امور استان‌هاي بانک مهر ايران بيان داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتريان به‌عنوان يک بانک تمام هوشمند همه نرم‌افزارهاي بانک به‌روز و در حال پيشرفت هستند كه همكاران بايد با تسلط بر مصوبات، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌ها، مشتريان بانك را با خود همراه كنند.

وی افزود: حرکت به سمت طرح های تسهیلاتی متنوع مانند کالاکارت و همياران مهر ابزاري مناسب براي مديريت بهينه نقدينگي بانک در نوسات اقتصادي است.

وی با اشاره به اهمیت گردش شغلی میان همکاران گفت: گردش شغلي براي بهبود مهارت‌ها، توانايي کار کردن در نقش‌هاي مختلف و کسب تجربه‌هاي جديد اجرا مي‌شود. گردش شغلي ابزار مؤثري است كه به مستقر كردن كاركنان در جايگاه مناسب و شغلي كه در آن بهترين عملكرد را دارند كمك مي‌كند. علاوه بر اينكه گردش در مشاغل مختلف باعث افزايش دانش و تجربيات فرد مي‌شود، از خستگي و ملامت روحي نيز مي‌كاهد و اين موضوع باعث تحرك فكري و خلاقيت و نوآوري مي‌شود. همچنين عملكرد فرد در سِمت‌ها و مسئوليت‌هاي مختلف، معيار خوبي براي ارزيابي و سنجش توانايي‌هاي وي خواهد بود.

نجدی تصریح کرد: سلامتی اولویت اصلي مديران ارشد بانک است که اين مهم با رعايت کامل پروتكل‌هاي بهداشتي در شعب به دست خواهد آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: