کد خبر: ۳۴۴۰۷۴
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
0
آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مدیریت شعب پست بانک استان بازدید و از عملکرد این بانک قدردانی کرد.

بازدید آذری‌جهرمی از مدیریت شعب پست‌بانک استان سیستان و بلوچستان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، آذری جهرمی در این سفر به اتقاق هیأت همراه و همچنین ثریا سیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دیگر مسئولان استانداری با حضور در مدیریت شعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان، نشست مشترکی با محمدابراهیم محمدی مدیرشعب استان برگزار کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام رضایت مجموعه استانداری و فناوری اطلاعات از عملکرد پست‌بانک استان تأکید کرد: فلسفه ایجادی این بانک حضور درمناطق روستایی و خدمت درمناطق محروم است.

وی درپایان بر انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت حضور باجه‌های بانکی در روستاهای بالای 1500 نفر جمعیت استان انجامو تحقق این مهم تاکید نمود.

محمدی نیز درابتدای این نشست، گزارش مفصلی از عملکرد پست بانک استان سیستان و بلوچستان در حوزه های باجه‌های بانکی روستایی، خدمات الکترونیک، تسهیلات اشتغالزایی روستایی و صندوق توسعه ملی درمناطق روستایی و همچنین تسهیلات استصناع در شهرهای زاهدان و زابل ارائه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: