کد خبر: ۳۴۴۳۹۹
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
0
تحلیلگران درباره بازار بورس ۱۶ دی‌ماه نظرات متفاوتی ارائه کرده‌اند.
آیا با استیضاح وزیر اقتصاد بورس نزولی می‌شود؟
به گزارش پول نیوز، بازار بورس روز گذشته روند تعادلی در پیش گرفت و بعد از مدت‌ها برخی از نماد‌ها همانند خساپا، خودرو، شپنا و. سبز پوش شدند تا سهامداران این نماد‌ها نسبت به سیر صعودی نماد‌های خود امیدوار شوند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که بازار بورس روند صعودی کندی خواهد داشت و تا پایان سال این روند ادامه دارد البته برخی از تحلیلگران معتقدند بازار بورس ترسو و ریسکی است و نمی‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم این روند تعادلی رو به رشد تا پایان سال باقی می‌ماند؛ این احتمال هم وجود دارد که به دلیل برخی از اتفاقات سیاسی و اقتصادی دستخوش نوسانات قیمتی شود.

کارشناسان معتقدند با انتشار خبر استیضاح فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد این احتمال وجود دارد که امروز بازار نوسانات جدیدی را تجربه کند. روزگذشته نظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: پس از قانع نشدن اکثریت قاطع نمایندگان مجلس از پاسخ وزیر اقتصاد به سؤال بنده و احمد نادری، طرح استیضاح دژپسند با امضای ۱۰۲ نماینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد. برخی از تحلیلگران هم معتقدند امروز بازار بورس تحت تاثیر خبر استیضاح وزیر اقتصاد سیر نزولی خواهد گرفت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: