April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۴۴۸۸
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
0
سرانجام پس از ماه ها تلاش و پیگیری، روز گذشته شرکت بیمه کارآفرین طی اطلاعیه ای در سایت کدال از موافقت هیأت مدیره با پیشنهاد افزایش سرمایه این شرکت خبر داد.

افزایش سرمایه شرکت به تصویب هیأت مدیره رسید

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، هیأت مدیره شرکت با افزایش سرمایه از مبلغ 1.750میلیارد ریال به 9.504 میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در چارچوب مفاد مواد قانون تجارت را به تصویب رسانده و فرآیند افزایش سرمایه شرکت جهت انجام مراحل قانونی و اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار به این مراجع ارسال شده است.

ثمره این افزایش سرمایه دسترسی به اهداف آتی شرکت و اصلاح ساختار مالی خواهد بود، بر اساس مصوبه آخرین جلسه هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، سرمایه شرکت بیمه کارآفرین از مبلغ 1.750 میلیارد ریال به 9.504 میلیارد ریال معادل 443 درصد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها(طبقات زمین و ساختمان) افزایش می بابد.

همه جزییات افزایش بیمه کارآفرین به طور کامل در اطلاعیه کدال منتشر شده است و سهامداران برای اطلاع از جزییات کامل این افزایش سرمایه می توانند به اطلاعیه سایت کدال مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: