کد خبر: ۳۴۴۶۰۹
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
0
مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران در صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۶ماهه برای هر سهم ۴۸۶ ریال سود ساخت.
«ثاباد» ۴۸۶ ریال برای هر سهم سود ساخت
به گزارش پول نیوز، مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران در آخرین گزارش خود با سرمایه ۲۴۰میلیارد ریالی از تحقق سود ۴۸۶ریالی برای هر سهم خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد کاهش یافته است.

این شرکت در گزارش خود به سود عملیاتی ۱۱۵میلیارد ریالی و سود خالص ۱۱۶میلیارد ریالی اشاره کرده است؛ همچنین سود انباشته آن ۱۴۴میلیارد ریال منتشر شده است.

در برآوردی که «ثاباد» از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی خود برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ دارد به فروش سهم خود از پروژه ۲۲ ویلای کیش اشاره شده است. این شرکت در نظر دارد منابع مالی اخذ شده را تا زمان شروع پروژه‌های نیمه تمام، در اوراق بهادار درآمد ثابت سرمایه گذاری کند و همچنین با فروش سهم خود در پروژه آرامش نسبت به تامین مالی بدون هزینه اقدام کند.

علاوه بر این، این شرکت مجموعه تجاری سایت کوهسنگی و پروژه مشارکتی بلوک اقامتی ۱۲۲ واحدی سایت کوهسنگی را تکمیل می‌کند و پیگیر تعهدات کاربری‌های عمومی در سایت کوهسنگی وفق نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی است. ضمنا مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران، به دنبال تثبیت کاربری گردشگری از طریق ایجاد تاسیسات روبنایی گردشگری مشتمل بر آلاچیق، کلبه سیار و ... در سایت گلستان است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: