April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۴۶۱۰
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
0
پذیره‌نویسی ۱۰۰۰ تومانی ۱۰۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه گذاری زرین کوروش از سه شنبه این هفته به مدت سه روز انجام می‌شود.
پذیره نویسی ۱۰۰۰ تومانی با ۱۰۰ میلیون واحد سرمایه گذاری صندوق
به گزارش پول نیوز، صندوق سرمایه گذاری زرین کوروش در نظر دارد ۱۰۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری را از طریق کارگزاران و به روش قیمت ثابت (معادل ارزش مبنا)، پذیره نویسی کند.

به این ترتیب، دوره پذیره نویسی "زرین" از سه شنبه ۲۳ دی به مدت سه روز (تا ۲۷ دی) بوده و مبلغ قابل پرداخت به ازای هر واحد ۱۰۰۰ تومان است که تسویه و پایاپای ناشی از معامله واحد‌ها دو روز پس از انجام و قطعی شدن معامله صورت می‌پذیرد.

همچنین در این پذیره‌نویسی حداقل و حداکثر واحد‌های سرمایه گذاری عادی قابل پذیره‌نویسی ۹ و ۹۹ میلیون واحد و تعداد واحد‌های سرمایه گذاری ممتاز یک میلیون است. حداکثر تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی نیز نامحدود است. چنانچه سقف تعیین شده جهت پذیره نویسی قبل از انقضای مهلت، تکمیل و وجوه مربوطه تامین شود، عملیات پذیره نویسی متوقف خواهد شد مگر آنکه با درخواست مدیر صندوق، موافقت سازمان برای افزایش سقف واحد‌های سرمایه‌گذاری قابل پذیره‌نویسی اخذ شود؛ بنابراین گزارش، سبدگردان کوروش با ۴۰۰ هزار واحد سرمایه گذاری ممتاز و مدیریت سرمایه ارزش آفرین کوروش با ۶۰۰ هزار واحد سرمایه گذاری ممتاز، جزو موسسین صندوق بشمار می‌روند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: