کد خبر: ۳۴۴۷۰۹
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
0
شرکت نفت بهران با سرمایه ثبت شده ۲هزار و ۶۰۰میلیارد ریالی توانسته در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ماهه خود به سود ۳هزار و ۳۴۳ریالی برای هر سهم برسد.
رسیدن سود تلفیقی هر سهم «شبهرن» به ۳۳۴۳ریال
به گزارش پول نیوز، شرکت نفت بهران اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد. در این گزارش به سود خالص ۸هزار و ۶۹۲میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۵هزار و ۶۰۱میلیارد ریالی اشاره کرده است.

این شرکت در صورت‌های تلفیقی به سود ۳هزار و ۳۴۳ریالی اشاره کرده، در حالی که شرکت اصلی برای هرسهم سود ۳هزار و ۳ریالی را منتشر کرده است.

"شبهرن" درباره میزان فروش محصولات خود طی دوره مورد گزارش از فروش ۲۴۴هزار و ۳۵۰مترمکعب انواع محصولات خود به مبلغ ۲۲هزار و ۸۵میلیارد ریال خبر داده است و از این محل سود ناخالص ۵هزار و ۴۴۵میلیارد ریالی شناسایی کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که سود سرمایه گذاری‌ها در شرکت‌های فرعی و وابسته در این دوره مبلغ ۸۷۳میلیارد و ۱۱ میلیون ریال است که در صورت سود و زیان فوق لحاظ نشده است بنابراین با احتساب مبلغ مذکور سود هر سهم (تعداد سهام ۲.۶ میلیارد) به ۳هزار و ۳۳۸ ریال افزایش خواهد یافت.

"شبهرن" قصد دارد در جهت توسعه و ترویج فروش محصولات شرکت اجرای سیاست‌های پیشبرد فروش روغن‌های با سطح کیفی بالا به خصوص محصولات نیمه سینتتیک و تمام سینتتیک، ادامه همکاری با خودروسازان جهت دریافت تاییدیه‌های محصولات و همچنین دریافت و تمدید تاییدیه شرکت‌های OEM خارجی و داخلی، اجرای طرح‌های مرتبط با ارتقای جایگاه برند بهران، افزایش ارتباط با صنایع، افزایش حضور در نمایشگاه‌های تخصصی و علمی، اجرای طرح‌های ایجاد ارتباطات سیستماتیک با مشتریان اقدام کند.

این شرکت به دنبال با افزایش رقابت در بازار و دامپینگ قیمتی رقبا در محصولات سطح پایین (Economy و Commercial)، سیاست بهران حرکت به سمت محصولات سطح بالا (Fuel Economy و Long Life) و کسب سهم حداکثری در این بازار است وکسب ارزش افزوده بالاتر از طریق فروش محصولات با ارزش‌تر است.

علاوه بر محصولات روانکار داخلی، در محصولات جانبی صادراتی نیز تمرکز بهران بر تولید و صادرات محصولات TDAE بجای اکسترکت و پارافین قالبی بجای اسلک واکس خام است. برآیند این عوامل موجب می‌شود تا سبد محصولات داخلی و صادراتی بهران با ارزش‌تر شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: