April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۴۷۴۷
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
0
مدیر یک شرکت ایرانی در جریان برگزاری ششمین نمایشگاه تراکنش ایران می‌گوید، شرکتش به‌زودی رمزارزی ارائه می‌کند که می‌تواند مشکلات مربوط به حوالجات تجار و صادرکنندگان را برطرف کند.

به گزارش پول نیوز، عبدالرضا عامریان، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه‌گذاری "شبا" در جریان ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران به تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و گفت: مجموعه سرمایه‌‌گذاری شبا از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را به‌‌صورت غیررسمی در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در داخل و خارج از کشور کار خود را آغاز کرد.


او با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت این شرکت در زمینه خدمات ارزی در کشورهای حوزه خلیج‌‌فارس و آسیای میانه، بود، مدیریت منابع انسانی مدیریت استراتژیک و چرخه تسهیلات اعتباری را از دیگر خدمات این شرکت برشمرد و افزود: در حال حاضر مجموعه شبا در زمینه خدمات سرمایه‌‌گذاری در حوزه‌های املاک و ارز دیجیتال فعالیت مستقیم دارد.


او یکی از اهداف این شرکت در حوزه‌های مالی و بانکی را ارائه رمز‌ارزی برای برطرف کردن مشکلات مرتبط با حوالجات بازرگانان و تجار خواند و خاطرنشان کرد: به این منظور در حال حاضر و بر روی توکنی به اسم "شباکوین" هستیم که تحت‌عنوان ارز دیجیتال ارائه خواهد شد. همچنین با راه‌اندازی صرافی آنلاین شابکس و ارائه ارز دیجیتال شباکوین تحت عنوان توکن‌های سرمایه‌گذاری، مشغول ارائه این ارز به مردم هستیم.


عامریان ادامه داد: ما با جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم، تلاش می‌کنیم تا یک سرمایه‌گذاری کلان داشته باشیم تا بازدهی مناسبی برای آنان به دنبال داشته باشد؛ به همین منظور شرکت شبا زمینه و موقعیتی را فراهم کرده است تا علاقمندان در صندوق‌های سرمایه‌گذاری ما اقدام به خرید سهام کرده و از سود حاصله بهره ببرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: