April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۲۲۹
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
0
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران استفاده حداکثری از ظرفیت تامین مالی و اعطای حدود اعتباری به منظور پیاده سازی سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و گسترش ظرفیت تولید در کشور را خواستار شد و گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، حمایت از تولیدکنندگان داخلی از اولویت های ما است.

استفاده حداکثری بانک ملی از ظرفیت تامین مالی برای پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتیبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،حسن مونسان که در جریان سفر به استان البرز به همراه بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، فردوس باقری مدیرعامل سککوک و احمد ملکی راد رئیس اداره امور شعب استان البرز از چندین واحد صنعتی بازدید می کرد، هدف از این گونه بازدیدها را کمک به افزایش تعاملات تجاری داخلی و بین المللی و مشارکت و همراهی بانک ملی ایران در اجرای برنامه های توسعه ای واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش بنیان بیان کرد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران نیز ظرفیت های بالای بانک ملی ایران در بخش اعتباری را تشریح و بر لزوم مشارکت و همراهی در اجرای طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی تاکید کرد.

مدیرعامل سککوک نیز در این دیدار به تشریح ویژگی ها و مزایای این پلتفرم با هدف ایجاد یک اکو سیستم جامع کسب و کار و در برگیرنده تعاملات تجاری در زنجیره تامین از تولید تا مصرف پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: