کد خبر: ۳۴۵۴۵۱
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
0
شرکت صنعت روی زنگان در اطلاعیه ۹ماهه منتشر شده اعلام کرد در این دوره نسبت به دوره مالی سال قبل با رشد ۱۵۴درصدی سود هرسهم همراه شده است.
رشد ۱۵۴درصدی سود هرسهم «زنگان» در گزارش ۹ماهه
به گزارش پول نیوز، شرکت صنعت روی زنگان در ۹ماه فعالیت منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹، سود هرسهم را ۴۸۶ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته شرکت تجربه رشد ۳۱درصدی را داشته و به رقم ۱۲۱میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت ۱۰۰میلیارد ریالی، سود عملیاتی را با افزایش ۱۴۶درصدی به ۶۱میلیارد ریال و سود خالص را با ۱۵۴درصدی به ۴۸میلیارد ریال رسانده است. در اهداف و برنامه‌های راهبردی تشریح شده این شرکت اعلام شد که به دنبال ایجاد واحد‌های پرعیار سازی خدمات و محصولات شرکت، انجام اقدامات لازمه در اخذ سهیمه‌های خاک است.

از شرکت تهیه و تولید، افزایش میزان راندمان ماشین آلات با انجام اورهال در راستای افزایش تولیدات و افزایش میزان تولیدات است.

"زنگان" در گزارش خود به مبلغ فروش ۵۴۴میلیارد ریالی محصولات اشاره کرده است که از این محل به سود ناخالص ۸۶میلیارد ریالی دست یافته است. همچنین برای دوره ۳ماهه پیش روی خود فروش به مبلغ ۲۱۳میلیارد ریال پیش بینی کرده

هیات مدیره و کارکنان این شرکت پی گیر پوشش برنامه‌های شرکت به نحو مطلوب هستند و برنامه شرکت را در راستای استفاده از روش‌های دیگر پرعیار سازی و تولید محصولات جدید قرار داده اند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: