کد خبر: ۳۴۵۴۷۱
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
0
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به علیرضا رئیسی معاون بهداشت این وزارتخانه، بر ضرورت افزایش و تقویت واحدهای نمونه گیری تست کرونا در همه مبادی ورودی هوایی، زمینی و دریایی تاکید کرد.

سعید نمکی روز شنبه در این نامه تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه ویروس جهش یافته کرونا در اغلب کشورها به سرعت در حال گسترش است. همان گونه که در جلسه هشتم بهمن ۹۸ تصمیم گیری شد. به منظور کنترل همه مسافران ورودی به کشور لازم است تا نسبت به افزایش و تقویت واحدهای نمونه گیری تست کرونا در همه مبادی ورودی هوایی، زمینی و دریایی اقدام عاجل صورت گیرد.


وزیر بهداشت افزود: مقتضی است در اسرع وقت نتایج اقدامات اجرایی انجام شده به تفکیک هر دانشگاه/ دانشکده از لحاظ ایجاد واحدهای نمونه گیری جدید یا افزایش نیروی انسانی در واحدهای مذکور را به دفتر اینجانب گزارش کنید.

شیوع ویروس جهش یافته کرونا در برخی کشورها و مشاهده چند مورد آن در ایران، به نگرانی ها نسبت به اپیدمی گسترده آن دامن زده و به تایید کارشناسان در صورت افزایش بی‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خیز جدید و موج چهارم انتشار کرونا در ایران در اسفند ماه محتمل است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور(اسفند ۹۸) تا کنون ۵۷ هزار و ۸۰۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: