کد خبر: ۳۴۵۵۳۵
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
0
وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز رئیس هیات عامل سازمــان توسعـه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در افتتاحیه شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کان مین حضور پیدا کردند. معدن

به گزارش پول نیوز، علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت، وجیه الله جعفری مدیرعامل هیات عامل ایمیدرو و حسن زمانی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران ضمن حضور در افتتاحیه شانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی، راه‌سازی و صنایع وابسته از بخش‌های مختلف آن دیدار کردند و از نزدیک با تولیدکنندگان این حوزه به گفت‌وگو پرداختند. در حاشیه نمایشگاه با این مقامات مسئول به گفت‌وگو نشستیم.


در ۲۹ رشته رشد داشته‌ایم

علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت در پاسخ سوال خبرنگار گفت: «جهادگران اقتصادی در راستای مقابله با تحریم و شکست محاصره اقتصادی به طور شبانه‌روزی کار می‌کنند. نتیجه این تلاش در رشد صنعتی ایران محسوس است و امیدواریم که نرخ رشد تا پایان سال به ۶ درصد برسد. در شرایط تحریم، رشد بسیار خوبی داشتیم و تقریباً در ۲۹ رشته صنعتی، رشد قابل‌توجهی کسب کردیم. در بعضی رشته‌ها بعضاً ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش تولید داشته‌ایم. خوشبختانه صادرات هم در حال انجام است».

وی در ادامه اظهارکرد: «سعی کردم با تک‌تک غرفه‌ها صحبت کنم. در رابطه با موضوعاتی مثل امور بانکی و گمرک، مشکلاتی دارند. امیدواریم با همکاری وزرای محترم شاهد رفع این قبیل مشکلات باشیم. وضعیت کنونی خیلی خوب و امیدوارکننده است. بعضی رسانه‌ها اقدام به پخش گزارش درباره کارخانه‌هایی می‌کنند که ۲۰ سال قبل تعطیل شده‌اند. انتظار می‌رود درباره کارخانجاتی هم که به صورت دو یا سه شیفته فعالیت می‌کنند صحبت شود تا مردم امیدوار شوند».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: