کد خبر: ۳۴۵۵۸۲
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
0
ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ مشخص شد. قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه افزایشی شد. جزئیات روند ارزش پالایشی یکم در بورس را در زیر بخوانید.
ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹
به گزارش پول نیوز، ارزش پالایشی یکم در بورس امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه افزایشی شد. قیمت سهام پالایشی یکم یا همان دارا دوم برخلاف روند سقوط بورس، افزایشی شد. ارزش پالایشی یکم در پایان معاملات این هفته افزایش یافت و قیمت هر واحد صندوق پالایشی یکم به 100 هزار رسید. بر این اساس ارزش 500 واحد صندوق پالایشی یکم به 4 میلیون و 887 هزار و 500 تومان رسید.در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است.

نماد های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن ها با صف فروش رو به رو شدند. صف های فروشی که بیشتر ناشی از هیجان است تا دلیل و منطق بورسی در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم ( ای تی اف ETF دوم ) در بازار بورس با ما همراه باشید.
 
در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز دوشنبه ۱۳ بهمن را می خوانید.

برخلاف شاخص کل که روز پر هیجانی را پشت سر گذاشت و منفی شد نماد پالایش روند صعودی داشت و تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۹ با افزایش قیمت مواجه شدند.

نماد‌های شستا، فولاد و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های افق، رکیش و وملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

فراورده‌های نفتی نیز افزایش تقاضا را تجربه می‌کنند. شپنا, شتران, شبندر و شبریز شاوان نماد‌های مورد توجه گروه اند.شرانل, شبهرن, ونفت, شسپا و شنفت مثبت و متعادل معامله می‌شوند.

خودرویی‌ها نیز نسبتا پر تقاضا شروع به معامله کردند. خودرو, خساپا, خگستر, خبهمن, خزامیا, خپارس, ختوقا, خفنر, ورنا, ختراک, خاذین و خوساز نماد‌های پر تقاضای گروه اند. خکار تک نماد پر عرضه‌ی گروه است. خنصیر٬ خکمک٬ خرینگ و خاور با تعادل میان خریداران و فروشندگان و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: