کد خبر: ۳۴۵۶۰۷
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
0
حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" در سفر به استان خوزستان، با مدیر بانک ملت استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیران ارشد بیمه

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، طی نشست حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" و آقای بهزاد قاضی زاده مدیر بانک ملت استان خوزستان ، توافقاتی برای همکاری های جدید بانکی و بیمه ای حاصل شد.

بر اساس این گزارش، طی این دیدار، طرفین ضمن تاکید بر منافع مشترک بانک و بیمه، به پتانسیل بالای مشتریان و سپرده گذاران بانک ملت و ظرفیت های بالای استان خوزستان اشاره کرده و در خصوص افزایش همکاری فی مابین و ارائه خدمات متنوع بیمه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست مدیرعامل بیمه "ما" با تأکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانک و بیمه می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در استان کمک کند گفت: در سال 99 هم از لحاظ سودآوری و هم کسب سهم از بازار، بالاتر از برنامه استراتژیک شرکت عمل کردیم و یکی از مهم ترین دلایل این موفقیت را حمایت و پتانسیل بانک ملت به عنوان سهامدار عمده می دانیم.

مدیر بانک ملت استان خوزستان نیز با تأکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین دو مجموعه بانک و بیمه در استان گفت:این جلسات هماهنگی خوبی میان دو مجموعه ایجاد کرده و ما شاهدیم که مدیران و همکاران ما در استان، از عملکرد بیمه "ما" رضایت کامل دارند و این یک موفقیت برای بیمه "ما" و بانک ملت به شمار می‌رود.

در این سفر، تعدادی از مدیران ستادی حجت بهاری فر را همراهی می کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: