April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۸۴۰
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
0
بازار امروز با افزایش تقاضا آغاز به کار کرد.
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۹ بهمن ماه
به گزارش پول نیوز، امروز یکشنبه (۱۹ بهمن ماه) بازار سرمایه با افزایش تقاضا و مثبت در بیشتر نمادها آغاز به کار کرد.

در بازار شاهد تغییر ساختاری هستیم و تغییر دامنه نوسان که به نظر می‌تواند تغییرات مثبت کوتاه مدتی را در کلیت بازار بدنبال داشته باشد بطوری که در مرحله پیش گشایش نظاره گر رد پای تقاضا در اکثر نماد‌های بزرگ و شاخص ساز هستیم.

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد آغازی مثبت و متعادل در تمام نماد‌های گروه هستیم بطوری که شپنا با رشد بیش از ۴ درصد و در قیمت ۱۱۱۵ تومان داد و ستد می‌شود. شبندر شروعی مثبت و با دامنه نوسان مثبت ۲ درصد همراه است. شبریز رشد بیش از ۳ درصد دارد و در قیمت ۲۵۴۸ تومان داد وستد می‌شود. شتران در قیمت ۸۴۹ تومان رشد ۲ درصد دارد.

جذاب بودن محدوده‌های قیمتی نماد‌های فلزی‌ها موجب شد تا اکنون افزایش تقاضای بالا نماد‌های فملی و فولاد مبارکه را در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه کند. ذوب رشد ۲ درصد دارد و در قیمت ۳۹۶ تومان داد وستد می‌شود. فزرین در یک قدمی سقف قیمت روزانه قرار گرفت.

بانکی‌ها در سقف قیمت روزانه قرار گرفتند. وتجارت با صف خید بالای ۶۹ میلیون سهمی در قیمت ۲۸۲ تومان دنبال می‌شود. وبملت با رشد حداکثری در قیمت ۳۸۰ تومان صف خرید بالای ۵ میلیون سهم را تجربه می‌کند. وبصادر، وپاسار، ونوین و اکثر تمام نماد‌ها مثبت و پر تقاضا دنبال می‌شوند.

نماد شستا در قیمت ۲۱۸۰ تومان صف خرید بالای ۳۵ میلیون سهمی دارد.

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۱هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های فولاد، فملی و شستا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های کویر، وتوصا و آسیا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: