April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
عملکرد بازار سرمایه در ۲۰ بهمن ۹۹ رقم خورد؛
کد خبر: ۳۴۵۹۲۴
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
0
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحد روبه‌رو شد و ارزش معاملات بورس و فرابورس به رقم بی‌سابقه ۳۳.۵ هزار میلیارد تومان رسید.
افزایش ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحدی شاخص بورس
به گزارش پول نیوز، بورس اوراق بهادار تهران که از روز گذشته روند رو به رشد را شروع کرده، امروز هم در یک روند افزایشی با رشد ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحد به رقم یک‌میلیون و ۱۹۲ هزار و ۸۳۴ واحد رسید.

ارزش معاملات بورس و فرابورس امروز به رقم بی‌سابقه ۳۳ هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان رسید که در نوع خود یک رکورد به شمار می‌رود.

امروز، اما شاخص کل با معیار هم‌وزن ۸۵۷ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۲۰ هزار و ۱۱۲ واحد رسید.

ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از ۴ میلیون و ۷۴۳ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز در بورس بیش از ۱۳.۴ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۱.۲ میلیون نوبت معامله و به ارزش ۱۲ هزار و ۹۲۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

ارزش معاملات امروز در فرابورس هم به رقم کم‌سابقه ۲۰ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان رسید؛ یعنی در مجموع معامله‌گران امروز در بورس تهران و فرابورس ایران بیش از ۳۳ هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی - ارزشی ۱.۹ درصد رشد کردند، اما شاخص کل و شاخص قیمت با معیار هم‌وزن ۲ دهم درصد کاهش یافتند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: