April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول نیوز عملکرد بانک پارسیان را بررسی می‌کند؛
کد خبر: ۳۴۵۹۲۷
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
0
بانک اول ایران در سهم بازار داخلی، کسب بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور بین بانک‌های خصوصی از چشم اندازهای این بانک محسوب شوند.
تولیدی////
به گزارش پول نیوز، بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک‌های غیر دولتی مصوب فروردین ماه ۱۳۷۹، ماده (۹۸) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط تأسیس بانک غیر دولتی مصوب نهصد و چهل و هشتمین جلسه مورخ ۱۳۷۹/۰۹/۲۰ شورای پول و اعتبار تأسیس یافته و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب سال ۱۳۵۱، قانون عملیات بانکی بدون ربا، قانون تجارت و مقررات اساسنامه بانک، در مرداد ۱۳۸۰، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و پس از انجام تشریفات و ثبت رسمی بانک به شماره ۱۷۸۰۲۸ در تاریخ ۱۳۸۰/۰۶/۱۵ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری تهران، به موجب نامه شماره ۲۳۴۸/هـ - مورخ ۲۶ شهریور ماه ۱۳۸۰ مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه ۱۳۸۰ آغاز گردید.

چشم انداز بانک پارسیان این است که بانک اول ایران در سهم بازار داخلی، کسب بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور بین بانک‌های خصوصی، برترین در گستره خدمات بانکی پیشرفته و توانمند و متعهد در ایجاد رضایت حد اکثری برای تمامی ذینفعان باشد.

بانک پارسیان ارائه دهنده کلیه خدمات بانکی و مالی منطبق با نیاز‌های روز با استفاده از ابزار‌های پیشرفته و نوین و اتکاء به سرمایه انسانی متخصص با بهترین شرایط می‌باشد.

بانک پارسیان برترین در تکریم مشتری، سریع‌ترین در شناسایی و پاسخگویی به نیازها، متمایز در ارائه کلیه خدمات بانکی و مالی، سودآورترین در سرمایه گذاری، وظیفه شناس‌ترین در قبال جامعه و پایبند به بانکداری اسلامی است.

در راستای همراهی با سیاست‌های بانک مرکزی ج. ا. ا و با هدف رفع موانع پولی رونق تولید، هدایت منابع مالی به بنگاه‌های مولد اقتصادی و تامین سرمایه در گردش سالم و پایدار برای واحد‌های تولیدی، درخواست پذیرش و تخصیص نماد بانک پارسیان به عنوان اولین بانک خصوصی در سازمان بورس پذیرفته شد.

اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) محصول نوین اعتباری و تسهیلاتی است که برای کمک به تامین اعتبار بنگاه‌های تولیدی ایجاد شده است. براساس نقش ضمانتی بانک ها، تولید کننده برای خرید مواد اولیه یا قطعات، از بانک عامل درخواست صدور اوراق گام می‌نمایند و با توجه به ضمانت انجام شده از سوی بانک، فروشنده مواد و قطعات را به خریدار تحویل می‌دهد. این اوراق به عنوان پلی بین بازار پول و سرمایه، قابلیت انتقال در بازار پول و تنزیل در بازار سرمایه را دارد.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: