April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۶۰۱۹
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
0
مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس با هدف جدا سازی بخش بیماری های ویروسی و عفونی از بیمارستان، در سالروز پیروزی انقلاب به بهره برداری رسید.

جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی از بیمارستان كيش

به گزارش پول نیوز، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران سازمان و شرکت های تابعه، دکتر مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از پاکسازی بیمارستان و جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی و انتقال آن از شنبه 25 بهمن به مرکز بین المللی گردشگری خلیج فارس خبر داد.

 


‎مصطفی نادعلی نژاد با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به 2 نفر رسیده و تا چند روز آتی مرخص خواهند شد، رسیدن به چنین آرامشی را در گرو همت و همدلی همه جانبه مسئولان سازمان، اقشار مختلف مردم ، کسبه، بازاریان و مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان و حمایت های مرکز توسعه سلامت عنوان کرد.

 


‎رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در تشریح وضعیت مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس افزود: اين مرکز 2 هزار و 400 متر مربعی، با ١٢٠٠ مترمربع زیربنای مفید درمانی ، 25 اتاق بستری 2 تخته و ظرفیت بستری 50 بیمار مجهز به دستگاه ونتیللاتور نیز می باشد و در کنار آن درمانگاه تنفسی، عفونی، ویروسی، آنفلوآنزا و تمامی بیماری هایی که در آن تب و احتمال عفونت وجود دارد نیز در نظر گرفته شده است.

 


‎نادعلی نژاد گفت: در اين مجموعه داروخانه، اتاق تزریقات و فضای اقامتی برای پزشکان مستقر فراهم شده است و پزشکان متخصص داخلی، اطفال و عمومی این مرکز را پوشش می دهند.

 


‎وی با اشاره به آمادگی مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس برای ارائه خدمات در تمامی ایام تصریح کرد: بهره برداری از این مرکز و جداسازی بخش بیماران کرونایی از بیمارستان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش آرامش خاطر ساکنان، گردشگران و مردم را برای استفاده از خدمات درماني مطلوب دربیمارستان به خوبی فراهم می کند.

 


‎مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش همچنین با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری ها در ایام نوروز گفت: کمیته های نوروزی در حال برگزاری است و تمهیدات لازم برای زمان حضور گردشگران به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.

 


‎نادعلی نژاد با اشاره به آغاز واکسیناسیون در کشور گفت: در مرحله اول کادر درمان به ویژه کادر ICU واکسن دریافت می کنند و در مراحل بعد زمان عمومی شدن واکسیناسیون از رسانه ها و صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

 


‎گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه كيش ,سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و داریوش سلیمی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد رضا رضا نیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش و جمعی از مدیران شرکت های تابعه سازمان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: