April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول نیوز عملکرد این بانک را بررسی می‌کند؛
کد خبر: ۳۴۶۲۹۰
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
0
بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد نمود.
تولیدی///
به گزارش پول نیوز، بانک دی براساس قانون اجازه تأسیس بانک‌های غیر دولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و نه، مستند به ماده ۹۸ قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب تیرماه سال هزار و سیصد و پنجاه و یک، قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب سال ۱۳۶۲، و با رعایت قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب بیست و چهارم اسفند ماه هزار و سیصد و چهل و هفت شمسی و همچنین با رعایت سایر قوانین جاری و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی بویژه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی تشکیل و اداره می‌گردد.

تحقق هدف مذکور مستلزم تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزار‌های پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته‌های مختلف اقتصادی می‌باشد.

بانک دی در راستای تحقق اهداف خود، به انجام کلیه عملیات مجاز پولی، مالی و بانکی (ریالی و ارزی) در چارچوب قوانین و مقرارت جاری کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا در حوزه جغرافیایی مورد عمل خود، اقدام خواهد نمود.

بانک دی همواره نسبت کفایت سرمایه (C.A.R) مورد نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مقررات و ضوابط بین المللی کمیته بال* را رعایت خواهد نمود.

چشم انداز این بانک قرارگرفتن در بین پنج بانک برتر خصوصی از لحاظ شاخص «سود با کیفیت و پایدار»، افزایش سهم درآمد‌های حاصل از فعالیت‌های واسطه گری مالی و کارمزدی و کاهش قیمت تمام شده پول به منظور سودآوری عملیات، بهینه سازی ساختار ترازنامه به منظور ایجاد روند پایدار در سودآوری عملیاتی و خلق ارزش برای سهامداران و ایجاد شفافیت اطلاعاتی برای سهامداران و حرکت پایدار به سوی حاکمیت شرکتی و پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی است.

انتخاب‌های استراتژیک در افق ۱۴۰۰ به این صورت است:

اشتهای پیروزی ما چقدر است؟ قرار گرفتن در بین پنج بانک برتر خصوصی از لحاظ شاخصِ «سود با کیفیت و پایدار»

کجا بازی خواهیم کرد؟ بخش مشتری: شرکت‌های کوچک و متوسط، مشتریان طبقه متوسط به بالا، خانواده‌های مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران.
کانال‌های ارتباطی: کانال‌های ارتباطی مرجع
محصولات و خدمات: محصولات و خدمات متناسب با نیاز و مرتبط با بازار هدف
منطقه جغرافیایی: تهران و مراکز استان‌ها

چگونه در بازار‌های هدف خواهیم برد؟ سرعت و‌ستولت ارائه خدمات، امنیت و اعتبار، خدمات تخصصی و ویژه، احترام و تمایز، خدمات شخصی سازی شده و حرفه‌ای، تنوع سبد خدمات غیربانکی

چه قابلیت‌هایی برای پیروزی لازم است؟ بازمهندسی فرآیند و بهبود تحربه مشتری، اعتبار سنجی داخلی و رتبه بندی اعتباری، چابکی در تصمیم گیری، مدیریت ارتباط با مشتری، طراحی محصولات و خدمات نوین، جذب و توانمندسازی نیروی انسانی، ارزیابی عملکرد اثربخش، تعلق سازمانی و فرهنگ مشتری مداری

زیر ساخت‌های مورد نیاز کدام‌اند؟ سیستم‌های مدیریتی و بانکداری نوین در جهت بهبود عملکرد و ایجاد ارزش پایدار برای مشتریان و ذی‌نفعان.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: