کد خبر: ۳۴۶۳۵۵
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
0
سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است.

به گزارش پول نیوز، مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

 

سه کلیک تا رزرو بلیط هواپیما ارزان کرمان

 

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

جهت خرید بلیط هواپیما چارتر اینجا کلیک کنید.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

 

سه کلیک تا رزرو بلیط هواپیما ارزان کرمان

 

سه کلیک تا کرمان

حالا بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره این که چگونه بلیط هواپیمای ارزان و چارتری کرمان بخریم؟ بهتون بگیم تا در سفر به کرمان از این نکات استفاده کنید...

چگونه بلیط هواپیمای ارزان و چارتری کرمان بخریم؟

کرمان افسونگر با شاهکارهای معماری خود و مردمانی خونگرم و مهمان نواز واحه‌ای سر سبز در حاشیه کویر است که با سفر به آن به دل اعصار خواهید کرد. این شهر با مساحتی حدود 181 کیلومتر مربع، یکی از پنج شهر تاریخی ایران محسوب می‌شود. با این که این شهر در حاشیه کویر قرار گرفته اما نزدیکی به کوه و ارتفاع آن از سطح دریا، سبب شده است در تمام طول سال حتی تابستان‌ها هم آب و هوایی خنک و معتدل داشته باشد. در کنار تمام جاذبه‌های گردشگری تاریخی کرمان باید به این نکته نیز توجه کنیم که کرمان از نظر صنعتی، سیاسی و علمی، مهم‌ترین شهر در جنوب شرق ایران می‌باشد. این شهر را مهد صنایعی مانند مس، زغال سنگ، سیمان و... می دانند. به همین دلیل هم خرید بلیط چارتری و ارزان هواپیما کرمان برای صاحبان مشاغل و کارشناسان صنایع که برای سفرهای کاری به این شهر می‌روند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

از جاذبه‌های گردشگری شهر کرمان که سالانه هزاران گردشگر برای بازدید از آن‌ها به شهر کرمان سفر می‌کنند؛ می‌توان به مجموعه گنجعلی‌خان، حمام وکیل، ارگ بم، باغ زیبای شازده، پیست اسکی سیرچ و ... اشاره کرد.

اگر برای سفر به شهر کرمان رفتید، حتما سوغاتی‌های بی نظیر این شهر را خرید کنید. محبوب ترین سوغاتی‌های شهر کرمان عبارتند از کلمپه، کماچ سهن، قطاب، قاووت، زیره، پسته، قالی و پارچه های پته دوزی شده.

فرودگاه بین المللی کرمان

فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران است که در سال 1349 با هدف ارائه خدمات هوایی و حمل بار افتتاح شده است. در حال حاضر این فرودگاه یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های مرکزی کشور به حساب می‌آید که سالانه بیش از 700 هزار مسافر داخلی و خارجی را جا به جا می‌کند.

فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دو ترمینال فعال دارد و هر هفته بیش از 116 پرواز داخلی و بین‌المللی با مقاصد مختلف در این فرودگاه انجام می‌شود.

 

سه کلیک تا رزرو بلیط هواپیما ارزان کرمان

 

آب و هوای کرمان

درست است که موقعیت جغرافیایی خاص شهر کرمان سبب به وجود آمدن تنوع آب و هوایی بسیار در این شهر شده است اما نباید فراموش کرد که کرمان شهری کویری است. بهترین زمان برای سفر به شهر کرمان از نظر آب و هوایی، ابتدای پائیز تا اواخر اردیبهشت ماه می‌باشد. البته توجه داشته باشید که سفر در زمان‌های پر تردد سال نمی‌تواند ارزان تمام شود.

بلیط هواپیما ارزان کرمان

برای خرید بلیط ارزان هواپیما کرمان باید به مواردی مانند شرکت هوایی عرضه کننده بلیط، نوع بلیط، کلاس پروازی، فصل پرواز و ... دقت نمائید. هر کدام از این موارد تأثیر به سزایی در قیمت بلیط هواپیما کرمان خواهند داشت. البته دقت کنید که همیشه ارزان‌ترین بلیط هواپیما مناسب‌ترین بلیط برای شما نیست و پیش از خرید نهایی بهتر است تمام شرایط را بسنجید و بعد مناسب‌ترین بلیط را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

از تمام مواردی که بر روی قیمت بلیط هواپیما تأثیر می‌گذارند، می‌خواهیم به بلیط‌های چارتر و نحوه خرید آن‌ها اشاره کنیم.

بلیط هواپیما ارزان و چارتری کرمان

گاهی آژانس‌های هواپیمایی در زمان خاص، تمام صندلی‌های یک هواپیما ( فول چارتر) و یا بخشی از صندلی‌های آن ( سیت چارتر – seat charter) را از پیش اجاره می‌کنند و خودشان این بلیط‌ها را می فروشند. درست است که قیمت بلیط‌های چارتری نیز زیر نظر شورای قیمت گذاری شرکت هواپیمایی تعیین می‌شود اما این بلیط‌ها در بازه زمانی ارائه نوسان قیمتی بالایی دارند. به طور معمول قیمت بلیط‌های چارتری از بلیط‌های سیستمی که توسط خود شرکت هوایی ارائه کننده بلیط ارزان‌تر است. با این وجود در فصل‌های پر تردد سال که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما کرمان بیشتر می‌شود قیمت بلیط هواپیما چارتری کرمان نیز بالاتر می‌رود. بر عکس در فصل‌های کم تردد سال که تعداد گردشگران کم می‌شود قیمت بلیط چارتر کرمان نیز ارزان می‌شود.

دلیل ارزان شدن بلیط هواپیما چارتری کرمان در فصل‌های کم تردد و کم مسافر سال این است که با نزدیک شدن روز پرواز، بخشی از بلیط‌ها فروش نرفته‌اند و صندلی‌ها خالی می‌مانند. آژانس هواپیمایی چارتر کننده‌ی بلیط که قیمت این بلیط‌ها را از قبل پرداخته است برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر، بلیط‌های باقی مانده را با قیمتی ارزان‌تر از عرضه اولیه به فروش می‌رسانند. در حقیقت خرید بلیط در این حالت نوعی معامله برد برد محسوب می‌شود.اگر در فصل‌های پر مسافر سال قصد سفر به کرمان را دارید بهتر است برای خرید بلیط چارتری صبر نکنید و در همان روزهای ابتدایی عرضه بلیط، آن را خریداری کنید. زیرا ممکن است در روزهای نزدیک به پرواز قیمت بلیط بسیار گران‌تر بشود و یا نتوانید بلیطی برای خرید پیدا کنید. البته در هنگام خرید بلیط هواپیما چارتری کرمان باید به نکاتی زیر توجه داشته باشید:

  • بلیط‌های چارتر معمولا امکان تغییر نام و تغییر تاریخ ندارند مگر در شرایط خاص که آژانس هواپیمایی این امکان را برای مسافر در نظر بگیرد.
  • نمی‌توانید بلیط‌های چارتر را کنسل کنید. اگر به هر دلیل برنامه سفر شما تغییر کند، امکان کنسل کردن بلیط هواپیما چارتری کرمان برای شما وجود ندارد. در موارد بسیار نادر که این امکان در اختیار شما گذاشته شود، باید جریمه سنگینی برای کنسلی بپردازید.
  • قیمت بلیط چارتر کودکان با بزرگسالان یکسان می‌باشد و کودکان زیر 5 سال مشمول تخفیف نمی‌شوند.

از دیگر انواع بلیط چارتر که قیمت ارزانی دارد بلیط‌های لحظه آخری هستند. همان طور که پیش از این گفتیم اگر تا روز پیش از پرواز بلیط هواپیما کرمان به فروش نرسد، این بلیط با عنوان بلیط لحظه آخری عرضه می‌شود. گاهی قیمت بلیط‌های لحظه آخری هواپیما کرمان حتی از بلیط اتوبوس هم ارزان‌تر می‌شود.

اگر از افرادی هستید که باید دائما به کرمان سفر کنید و یا به سفر‌های یک باره عادت دارید، بلیط‌های لحظه آخری برای شما بسیار مناسب هستند.

خرید بلیط  هواپیما ارزان و چارتری کرمان

برای خرید بلیط ارزان و چارتری کرمان، دیگر نیازی نیست با صرف زمان زیاد به دفتر آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید. شما می‌توانید به آسانی به سایت سه کلیک مراجعه کرده، تاریخ سفر و تعداد هم سفران خود را مشخص کنید و به راحتی با داشتن یک آدرس ایمیل، یک کارت بانکی با رمز پویا و وارد کردن مشخصات خود و همسفرانتان بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. برای این خرید اینترنتی نیازی به عضویت در سایت ما ندارید اما اگر نیازی به کمک داشتید همکاران حرفه‌ای ما آماده‌اند تا شما را برای انتخاب مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما چارتری کرمان راهنمایی کنند.

 

سه کلیک تا رزرو بلیط هواپیما ارزان کرمان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: