در دیدار رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی انجام شد؛
کد خبر: ۳۴۶۶۱۳
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
0
رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.

توافق ایران و کره جنوبی در خصوص انتقال منابع ارزی ایران

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، در این جلسه، توافقات لازم در خصوص انتقال منابع به مقاصد مورد نظر انجام و تصمیمات بانک مرکزی در خصوص حجم منابع مورد انتقال و بانکهای مقصد به طرف کره ای اعلام شد.


سفیر کره جنوبی در ایران اعلام کرد: کشورش آماده انجام کلیه اقدامات لازم برای استفاده از تمامی منابع بانکی ایران در کره جنوبی است و در این خصوص هیچ سقف و محدودیتی وجود ندارد.

رئیس کل بانک مرکزی نیز ضمن استقبال از تغییر رویکرد کره جنوبی گفت: اگرچه جمهوری اسلامی ایران از تغییر رویکرد کشورها و افزایش همکاری ها استقبال می کند، اما پیگیری های حقوقی این بانک به منظور مطالبه خسارات ناشی از عدم همکاری بانکهای کره ای در سالهای اخیر به قوت خود باقی خواهد بود و طرف کره ای باید تلاش زیادی انجام دهد تا این سابقه منفی از بین برود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: