April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۶۶۸۵
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
0
بیمه میهن در آستانه سال جدید و نوروز ۱۴۰۰، طرح عیدانه بیمه آتش سوزی و حوادث انفرادی را با شرایط کاملاً ویژه و رقابتی از امروز ۵ اسفند تا پایان خرداد ۱۴۰۰ اجرا می کند.

طرح عیدانه شرکت بیمه میهنبه گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، در طرح عیدانه بیمه میهن، دو بیمه نامه آتش سوزی و حوادث انفرادی تلفیق شده و با سرمایه بالا و حق بیمه بسیار مناسب عرضه می شود. مدت این بیمه نامه یک ماهه است و هموطنان عزیز می توانند با پرداخت صرفاً سی هزار تومان حق بیمه ( با احتساب مالیات و ارزش افزوده) از مزایای این طرح بهره مند شوند.

در طرح عیدانه بیمه آتش سوزی و حوادث انفرادی بیمه میهن، ارزش اعیانی ساختمان و تأسیسات، اثاثیه و لوازم منزل، هزینه اجاره و اسکان موقت، خسارت وارده به اتومبیل و توشه مسافرتی بیمه گذار ناشی از حوادث آتش سوزی، انفجار، سیل و زلزله تحث پوشش قرار می گیرد و غرامت فوت و نقص عضو و ازکارافتادگی (دائم و کلی) و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه برای بیمه گذار و اعضای خانواده او نیز جبران می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: