کد خبر: ۳۴۷۳۰۵
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
0
محمدرضا کشاورز به انتخاب اعضای هیأت مدیره ضمن انتصاب مجدد در سمت نایب رئیس هیأت مدیره، در منصب مدیرعاملی این شرکت نیز ابقا شد.

ابقای مدیرعامل شرکت بیمه دی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  محمدرضا کشاورز از سال ۹۷ تا کنون و به مدت ۳ سال سکاندار بیمه دی بوده که امروز نیز با رأی هیئت مدیره در مقام مدیرعاملی شرکت بیمه دی ابقا شد.

محمدرضا کشاورز به همراه تیم مدیریتی خود توانسته دستاوردهایی از جمله خروج از زیان انباشته، کسب سودآورترین شرکت بیمه در سال ۹۸،کسب رتبه اول بهره وری کل عوامل و فروش در بین موسسات بیمه ای در دو سال متوالی کسب توانگری سطح یک با نسبت +۲۰۸ درصد، کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی، تمدید و مدیریت مگاپروژه درمان تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای چهارمین سال متوالی و ... را با رویکرد بهینه کاوی، نوآوری و برنامه محوری، کسب نماید، که هیئت مدیره با توجه به این توفیقات، رأی اعتماد مجدد برای ابقای وی را صادر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: