در دیدار با فرزندان شاهد و ایثارگران بیمه ایران صورت پذیرفت:
کد خبر: ۳۴۷۵۷۲
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
0
مدیر عامل بیمه ایران توجه عمیق و جدی به فضیلت های اخلاقی و بازآفرینی و بازسازی حوزه اخلاق در بنگاه های اقتصادی و بیمه ایران را از ارزش های متعالی و والایی دانست که باید در جان و دل همه همکاران شرکت نهادینه شود.

تاکید مدیر عامل بیمه ایران بر ضرورت باز آفرینی فضیلت های اخلاقی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، «سید مجید بختیاری» با بیان این مطلب در نشستی صمیمی با فرزندان شاهد و ایثارگران بیمه ایران که به مناسبت روز شهید و با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران بیمه ایران و میهمانانی از مدیران ارشد بنیاد شهید، از جمله معاونت بهداشت و درمان بنیاد برگزار شد، با بزرگداشت و تکریم یاد و خاطر شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حضور همکاران جانباز، ایثارگر و خانواده معظم و معزز شهدا در بیمه ایران را افتخاری بزرگ و فرصتی طلایی برای تحقق اهداف والای بیمه ایران دانست.

مدیر عامل بیمه ایران با گرامی داشت ایام رجب المرجب و اعیاد بزرگ شعبانیه، پیشاپیش فرا رسیدن بهار، سال نو و آغاز سده 1400 را به حاضران در جلسه و تمامی همکاران تبریک و تهنیت گفت.

بنا به این گزارش، در ادامه جلسه، عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و صمیمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ در سخنانی با تجلیل از خدمات بسیار ارزشمند مدیر عامل بیمه ایران در زمان تصدی در بیمه دی، یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از فرزندان شهدا و ایثارگران حاضر در نشست قدردانی به عمل آوردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: