کد خبر: ۳۴۷۸۲۵
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
0
دژپسند در پیام نوروزی خود درباره خبر‌های خوش اقتصادی در امسال و سال آینده توضیح داد.
دژپسند: خبر‌های خوش اقتصادی داریم
به گزارش پول نیوز، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیام نوروزی اش گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم زندگی پر رونق را برای آحاد جامعه به ارمغان بیاوریم، وزارت اقتصاد عمدتا زمینه ساز رشد و جهش تولید است.

وی افزود: امسال تلاش کردیم با مالیات، بهبود فضای کسب و کار، خصوصی سازی، خزانه داری، بیمه، بورس و تسهیل فرایند گمرک اقتصاد را به پیشرفت برسانیم به طوری که می‌توان گفت امروز خبر‌های خوشی برای اقتصاد داریم.

دژپسند بیان کرد: آمار‌های مرکز آمار و بانک مرکزی حاکی از رشد اقتصادی مثبت در کل تولید و همچنین تولید غیرنفتی است. با تمدید مصوبات دولت و مجلس توانستیم کسب و کار را تسهیل کنیم. برای ثبت شرکت در ۵ استان کمتر از ۷۲ ساعت زمان نیاز است، فرایندی که ۷۲ روز زمانبر بود.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: امسال بازار سرمایه به عنوان یک رکن اساسی تامین مالی ایفای نقش کرد. وزارت اقتصاد به عنوان تسهیلگر در کنار فعالان اقتصادی است و این مسیر آغازی خوب برای مسیری بهتر در ۱۴۰۰ است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: