April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۰۷۰
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
0
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از رضایت مسافران و گردشگران نوروزی برای کنترل های جدی بهداشتی در بنادر چارک، کیش و فرودگاه خبر داد.

به گزارش پول نیوز، علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بر تشدید نظارت ها در بنادر چارک، کیش و سالن فرودگاه همچنین افزایش تعداد ناظران در این حوزه اشاره کرد.

وی افزود: نظارت‌ و بازدید های ناظران مرکز بهداشت، بازرسی، فرودگاه و شرکت های هواپیمایی در شرایط شیوع کرونا و حضور گردشگران کیش همچنان با جدیت تمام استمرار دارد و در مبادی ورودی هیچگونه تخلفی گزارش نشده است.

وی استفاده از ماسک توسط مسافر و کارکنان فرودگاه ، ضدعفونی مستمر سرویس‌های بهداشتی، گندزدایی چرخ دستی و بار مسافر و همچنین کاهش مدت زمان تحویل بار از ۲۰دقیقه به ده دقیقه در نود درصد پروازها که باعث کاهش ایستایی مسافر در ترمینال ها می‌شود را از جمله تمهیدات شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش برای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا برشمرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش اعمال محدودیت‌ها به ویژه در مسیر دریایی و ممنوعیت ورود خودرو، قانون استفاده ظرفیت ۶۰درصدی شناور، پرواز و منوط بودن ورود مسافر دریایی به احراز سکونت، تب‌سنجی اتوماتیک با دوربین‌های حرارت‌سنج در مبادی ورودی را از دیگر اقدامات این شرکت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

عرب تصریح کرد: در مدت اخیر هیچ گزارشی از مراکز تحت نظارت این شرکت گزارش نشده و کوتاهی‌های احتمالی با تذکرات شفاهی رفع شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: