April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۳۷۳
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
0
این بانک با هدف حمایت از نوآوری و کارآفرینی در کشور ضمن حمایت از برگزاری چهارمین رقابت استارت‌آپی نمایشگاه اینوتکس ( اینوتکس پیچ)، تسهیلات ویژه ای به برندگان فینال این دوره از رقابت ها پرداخت می کند.

تسهیلات ۳ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به برندگان رقابت اینوتکس پیچ ۲۰۲۱

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  چهارمین دوره از رقابت های استارتاپی اینوتکس پیج از ۲۵ بهمن در ۶ استان آغاز شده و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. در این رویداد تیم‌های شرکت‌کننده در هر استان با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت ۲ تیم از هر استان به فینال این رقابت‌ها که در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا کرده و باهم به رقابت می‌پردازند.

لازم به ذکر است بانک توسعه تعاون ضمن حمایت از این رویداد، خدمات و تسهیلات ویژه‌ای به برندگان فینال نیز اختصاص داده است که از جمله اختصاص مبلغ ۱٫۵۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات کم بهره به ۵ استارتاپ برتر این مسابقات خواهد بود که پس از اعلام رسمی برگزیدگان به هریک، مبلغ سه میلیارد ریال با رعایت ضوابط و مقررات از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: