April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۶۸۴
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
0
دریافت کنندگان کارت اعتباری سهام عدالت از بانک ملی ایران می توانند اعتبار موجود در کارت خود را در فروشگاه های طرف قرارداد با این بانک مصرف کنند.

فروشگاه های محل مصرف کارت اعتباری سهام عدالت اعلام شدبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متقاضیانی که درخواست دریافت کارت اعتباری سهام عدالت خود را در «نشان بانک» اپلیکیشن های ایوا، بله یا شصت ثبت کرده و مراحل درخواست کارت را تکمیل کرده اند، پس از دریافت اعتبار می توانند آن را هزینه کنند.

این اعتبار تنها در فروشگاه های افق کوروش، رفاه، وین مارکت و تمام پذیرندگان دستگاه پوز سداد که دارای QR code هستند قابل استفاده است.

محل فروشگاه های دارای دستگاه پوز سداد با QR code نیز در صفحه اختصاصی «نشان پرداخت» در اپلیکیشن ایوا قابل مشاهده است.

مرکز ارتباط مردمی شرکت سداد با شماره تلفن 02183386، مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ و مرکز پشتیبانی اپلیکیشن ایوا با شماره تلفن 02142739000 در شرکت پرداخت الکترونیک سداد پاسخگوی متقاضیان این تسهیلات هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: