April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۷۱۵
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
0

قیمت تی سی ال امروز در بازار تهران

 

به گزارش پول نیوز، قیمت تی سی ال در محصولاتش نسبت به سایر برندهای خارجی مناسب‌تر است و همین موضوع سبب شده است تا خانواده‌هایی که درآمد پایین تا متوسط دارند به خرید محصولات تی سی ال روی بیاورند. برند TCL محصولات لوازم خانگی متنوعی از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، کولرگازی، تلویزیون و ... را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند و از آنجا که این برند پر طرفدار است و مشتریان زیادی دارد بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و واقعی اقدام به فروش محصولات TCL می‌کنند اما بهتر است خرید خود را به صورت آنلاین یا از فروشگاه‌های سطح شهر انجام دهیم؟

با رواج اینترنت و پیدایش فروشگاه‌های آنلاین دیگر خرید از فروشگاه‌های سطح شهر مرسوم نیست چرا که دغدغه‌های خاص خود نظیر ماندن در ترافیک، آلودگی هوا، خستگی، صرف زمان و انرژی زیاد و ... را دارد و چه بهتر است به سراغ خرید اینترنتی بروید اما آیا تمامی آنها برای خرید تی سی ال مناسب هستند؟

همانطور که گفتیم فروشگاه‌های متعددی به صورت آنلاین محصولات این برند را به فروش می‌رسانند اما تمامی آنها به دلایلی که در زیر اشاره کرده‌ایم برای خرید ایده‌آل نیستند.

1- تنوع مدل‌ها در همه‌ی آنها بالا نیست در نتیجه باید به فروشگاه‌‌های متعددی مراجعه کنید تا مدل مورد نظر را براساس نیاز و سلیقه‌ی خود پیدا کنید.

2- قیمت لوازم خانگی و قیمت تی سی ال در فروشگاه‌های آنلاین و سطح شهر یکپارچه نیست برای مثال قیمت تلویزیون TCL 50 اینچ در فروشگاه‌های مختلف یکسان نیست و همه به دنبال خرید محصولات با بهترین قیمت بازار هستند.

3- همچنین برخی از فروشگاه‌ها نامعتبر بوده و محصولاتی تقلبی را به فروش می‌رسانند در نتیجه بهتر است خرید خود را از کدام فروشگاه انجام دهیم؟

ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم. سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که محصولات مختلف برند تی سی ال چون انواع یخچال فریزر، کولر گازی، تلویزیون و ... را به خریداران عرضه می‌کند. فروشگاه سل با چندین دهه سابقه همواره توانسته است رضایت خریداران خود را جلب کند و به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و ایده‌آل برای خرید لوازم خانگی منزل و لوازم جهیزیه تبدیل شود. در ادامه شما را بیشتر با مزایای خرید از sell.ir آشنا می‌کنیم.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی سل

تنوع بالای مدل محصولات تی سی ال

در سل شما به طیف وسیعی از مدل‌های مختلف محصولات تی سی ال دسترسی دارید در نتیجه سل مکانی مناسب برای خرید خانواده‌ها با نیازها و سلایق گوناگون است. این تنوع مدل موجب تنوع رنج قیمت محصولات تی سی ال  نیز شده است در نتیجه با هر توان مالی می‌توانید محصول ایده‌آل را در فروشگاه سل یافته و خریداری کنید.

بهترین قیمت تی سی ال

قیمت کولر گازی تی سی ال، قیمت تلویزیون تی سی ال، قیمت یخچال فریزر تی سی ال و ... در فروشگاه اینترنتی سل بهترین قیمت بازار است. اگر به دنبال خرید از سایر برندهای ایرانی نیز هستید قیمت ایکس ویژن، قیمت سام الکترونیک، قیمت هیمالیا و ... برای خریداران کاملا ایده‌آ‌ل است.

بروز بودن محصولات تی سی ال

با توجه به نیازهای جدید افراد، شرکت تی سی ال محصولاتش را از لحاظ امکانات و طراحی ظاهری ارتقا می‌دهد و مدل‌هایی جدید را روانه‌ی بازار می‌کند در سل شما می‌توانید به جدیدترین محصولات برند تی سی ال دسترسی داشته و خرید خود را انجام دهید.

ارسال سریع

یکی از ویژگی‌های مثبت در یک فروشگاه اینترنتی خوب ارسال سریع کالا به مشتری پس از خرید است. فروشگاه سل در راستای رضایت هر چه تمام مشتریان کالاهای خریداری شده را در هر جای ایران که باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل ارسال می‌کند.

اصالت کالا

محصولات موجود در فروشگاه سل کاملا اصل و با کیفیت هستند و با گارانتی معتبر و اصلی به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

ارائه اطلاعات جامع از محصولات تی سی ال

مدل‎های مختلف محصولات تی سی ال از لحاظ امکانات، ویژگی‎ها، میزان مصرف انرژی، گنجایش، سایز و ... با یکدیگر تفاوت دارند همین تفاوت‌ها ضمن ایجاد تفاوت قیمت تی سی ال موجب شده است تا هر محصول متناسب با نیازهای متفاوت خانواده‌ها باشد. سل برای خرید هوشمندانه‌ی شما عزیزان اطلاعات جامع و کاملی از مدل‌های مختلف محصولات را جمع آوری کرده است تا خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

خرید اقساطی محصولات تی سی ال

اگر توان مالی کافی برای خرید نقدی محصولات TCL را ندارید می‌توانید برخی از محصولات این برند را از طریق سل به صورت اقساطی با بهترین شرایط خریداری کنید. این گزینه برای خانواده‌هایی با درآمد کم و تازه عروسانی که به دنبال تهیه‌ی جهیزیه‌ی ارزان هستند بسیار ایده‌آال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: