April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۷۹۲
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
0
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی گفت: دارندگان سهام عدالت باید اطلاعات هویتی و بانکی خود را برای دریافت سود سهام در سامانه سهام عدالت تکمیل و تصحیح کنند.
شرط دریافت «سود سهام عدالت»
به گزارش پول نیوز، ابراهیم قربانی با اشاره به واریز سود سهام عدالت بخشی از شرکت‌هایی که در سبد سامانه عدالت خراسان شمالی هستند٬ اظهار داشت: بر اساس محاسبه سالانه توانستیم سود تعدادی از ۳۶ شرکت را واریز کنیم و حدود ۵۰ درصد سود سال ۹۸ این شرکت‌ها به حساب دارندگان سهام عدالت شرکت سرمایه گذای سهام عدالت خراسان شمالی در مراحل بعدی وارزی می‌شود.

وی افزود: دارندگان شهام عدالت می‌توانند در سامانه سهام عدالت تمام مشخصات سهام عدالت خود و مشخصات هویتی را ببینند و مشکلات مربوط به اطلاعات هویتی را برطرف کنند تا سود سهام عدالت به حسابشان واریز شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی درباره بازماندگان از سهام عدالت افزود: برابر طرح مجلس شورای اسلامی برخی از جاماندگان سهام عدالت درسال جدید مشمول این سهام خواهند شد که در صورت تصویب نهایی این طرح٬ مراحل آن طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد. در کل کشور تا کنون ۴۹ میلیون نفر سامانه سهام عدالت دارند که این افراد در مراحل مختلف و در سال‌های گذشته سهام دریافت داشتند.

قربانی درباره سهام عدالت افراد متوفی نیز اظهار داشت: در آینده نزدیک سامانه‌ای برای این کار رونمایی خواهد شد که با برگه انحصار وراثت و ثبت نام در سامانه سجام افراد می‌توانند نقل و انتقال سهام فرد متوفی را به وارثین انجام دهند. سود سهامی که توسط فرد متوفی دریافت نشده باشد هم به حساب وارثین واریز خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره واریز پول سفارش دهندگان فروش سهام عدالت٬ گفت: افرادی که تا کنون سفارش فروش را گذاشته‌اند و هنوز مبلغی را دریافت نکردند٬ به این دلیل است که شاید تا کنون سهامشان فروش نرفته و در صورت فروش پول سهامشان واریز خواهد شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: