April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۸۰۰
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
0
خورسنديان اظهار داشت: انتخاب شعار "توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها" از سوي مقام معظم رهبري در سال 1400 وظيفه متوليان امر توليد و نقش مؤثر تصميم‌گيران شبکه بانکی را مورد تأكيد ويژه قرار مي دهد و لازم است با اتخاذ تدابير مناسب در جهت تحقق آن اهتمام ورزيم.

انتخاب شعار

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، وي ضمن بيان مطلب فوق عنوان داشت: با اعلام اين شعار از همان ابتداي سال، كميته ويژه اي براي همسان سازي سياست ها، برنامه ها و دستورالعمل هاي موجود در اين بانك در جهت تحقق شعار سال و اجراي منويات مقام معظم رهبري تشكيل شد.

وي افزود: در اين راستا مواردي در سياستها و تصميمات متخذه از سوي اين كميته مطرح شد و مقرر شد همه بخش هاي بانك به طور مستمر نتیجه اقدامات انجام شده را گزارش نمايند.

خورسنديان تأكيد كرد: مهمترين موضوع در رابطه با تحقق شعار سال در بانك این است که باید ابتدا موانع موجود در مسیر تولید را شناسایی كنيم و سپس با تفويض اختيار امور تصميم گيري و افزايش اختيارات مديران استاني و رؤساي شعب براي چابك سازي و سرعت بخشيدن به پاسخ دهي به تقاضاها و رفع مشكلات توليدكنندگان اقدام نماييم.

وي تصريح كرد: در حال حاضر معضل فعلی بيشتر تولیدكنندگان، تأمین مالی واحدهاي توليدي است تا به منابع مالی مورد نياز برای خرید تجهیزات، کالاهای واسطه‌ای، مواد اولیه و هزینه‌های دیگر دسترسي داشته باشند و بانك ها به خصوص بانك هاي توسعه اي نيز در اين ميان براي ايفاي نقش واسطه مالي نيازمند افزايش سرمايه براي بهبود نسبت هاي مالي و افزايش توان تسهيلات دهي هستند.

عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن خاطرنشان كرد: در سياستهاي اعتباري سال جديد، اولويت پذيرش با طرح هاي داراي پيشرفت فيزيكي بالاي 70 درصد و تأمين مالي طرح هاي زنجيره توليد است و تمركز پرداخت تسهيلات بر صنايع دانش بنيان و صادرات گرا مي باشد.

خورسنديان با تأكيد بر اهميت تسريع در رسيدگي به تقاضاهاي مشتريان گفت: از تمام ظرفيت هاي قانوني براي تسريع در عملياتي نمودن بخشنامه هاي صادره در خصوص استمهال و افزايش دوران بازپرداخت تسهيلات مشترياني كه حسن نيت آنان براي بانك مسجل شده است ليكن در مسير انجام فعاليت ها و عمل به تعهدات خود با مشكلاتي مواجه شده اند، استفاده خواهيم كرد.

وي عنوان داشت: ادامه روند پياده سازي بانكداري ديجيتال براي خدمت رساني بهتر و مطلوب تر به بخش توليد در دستور كار قرار دارد و تلاش مي كنيم تمامي محصولات و خدمات الكترونيكي و ديجيتالي خود را كاملاً منطبق با نيازهاي مشتريان طراحي كنيم.

خورسنديان بيان داشت: مولد سازي دارايي ها و افزايش منابع براي تأمين مالي بخش توليد در كنار افزايش هماهنگي و تعامل ويژه بين اين بانك با بانك هاي ديگر و صرافي ها به منظور استفاده بهينه از كانال هاي نقل و انتقال ارزي موجود، كاهش ريسك هاي مترتب بر آن و پذيرش اين ريسك ها از سوي همه طرفين از ديگر برنامه هاي بانك صنعت و معدن در راستاي رفع موانع توليد و پشتيباني از صنعتگران كشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: