کد خبر: ۳۴۸۸۶۹
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
0
شب گذشته یارانه ماه رمضان واریز شد. قرار بود این یارانه مشابه یارانه معیشتی باشد. هم مشمولان آن و هم مبلغ واریز شده. اما اکنون بسیاری از افرادی که یارانه رمضان را گرفته‌اند می‌گویند مبلغ واریزی کم بوده است.
چرا یارانه رمضان کم واریز شد؟
به گزارش پول نیوز، وزیر تعاون روز گذشته گفته بود مبلغ یارانه رمضان معادل یارانه معیشتی است. بر این اساس باید برای خانوار‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوار‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شد.

اما پیام‌های مخاطبان نشان می‌دهد که مبلغ واریزی برای خانواده‌ها کمتر از میزانی است که وزیر گفته است. مشخص نیست که مبنای واریز چه بوده است. انتقاد دیگران به واریزی‌های متفاوت است. برای برخی از خانوار‌های سه نفره ۱۳۰ واریز کرده‌اند برای برخی ۱۲۰ هزار تومان. یارانه خانوار چهار نفره ۱۵۰ واریز شده و برای خانوار چهار نفره دیگر ۱۳۰ هزار تومان.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: