April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۹۳۱۳
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
0
شرکت بیمه نوین به منظور گسترش فرهنگ بیمه‌ای، محصولات بیمه‌ای خود را در اردیبهشت با شرایط و تخفیف­‌های ویژه به فروش می‌­رساند.

فروش ویژه محصولات بیمه نوین در جشنواره بهاره

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این شرکت در جشنواره فروش ویژه خود تحت عنوان «بهاره»، بیمه­‌های بدنه اتومبیل، مسئولیت و آتش سوزی خود را تنها به مدت ١٠ روز و از پنجم الی پانزدهم اردیبهشت ماه با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌­دهد.

محصولات بیمه‌ای ارائه شده در جشنواره «بهاره» بیمه نوین شامل؛ بیمه بدنه اتومبیل، انواع بیمه‌های آتش سوزی، بیمه­‌های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی و مسئولیت‌مدنی هیات‌مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات هر محصول بیمه‌ای، می­‌توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه کرده و یا با شماره تماس ویژه بیمه نوین ٠٢١٢٣٠٤٧ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: