April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۹۵۸۹
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
0
این روزها می‌شنویم که همگان به دنبال کسب درآمد دلاری و ارتقا درآمد هستند و شاید نام بازار مالی فارکس را هم شنیده باشید. فارکس راه حلی برای درآمد دلاری از طریق اینترنت است. در یک کلام، آمیخته‌ای از ارزهای متفاوت جهان و مبادلات ارزی است.

کسب سود در بازار مالی فارکس چگونه است؟

 

به گزارش پول نیوز، تبادل ارزهای خارجی، فرآیندی است که به دلایل مختف، انجام می‌شود. یک ارز به ارزی دیگر تبدیل می‌شود. مثلا به طور معمول برای تجارت، بازرگانی و گردشگری این اتفاق می‌افتد.

چرا ما می‌توانیم ارز خارجی خرید و فروش کنیم؟

تجارت ارز خارجی قبل از وجود اینترنت برای سرمایه گذارانِ فردی، بسیار دشوار بود. بیشتر معامله‌گران ارز شرکت‌های بزرگ، چند ملیتی، صندوق‌های تامینی یا افراد با ارزش خالص بالا بودند زیرا تجارت فارکس به سرمایه زیادی نیاز داشت.

با کمک اینترنت، یک بازار خرده فروشی با هدف اینکه معامله گران شخصی بتوانند کار کنند بوجود آمده است. که دسترسی آسان به بازارهای ارز را از طریق خود بانک‌ها یا کارگزاران بازار ثانویه فراهم می‌کند. اکثر کارگزاران یا نمایندگی‌های آنلاین نیروی بسیار بالایی را به تجارهای منفرد ارائه می‌دهد. که می‌توانند تجارتی بزرگ را با موجودی حساب کوچک کنترل کنند.

کسب سود در بازار مالی فارکس چگونه است؟

بر خلاف تصور، معامله در بازار فارکس یکی از دشوارترین شغل‌ها در دنیاست. حتی در بین انواع بازارهای مالی، معامله در فارکس از باقی بازارها دشوارتر است. بنابراین نیاز به استفاده از ابزارهای کمکی همچون اندیکاتورهای فارکس و اکسپرت‌های فارکس کاملا احساس می‌شود.

بسیاری از معامله‌گران فکر می‌کنند که استفاده از این ابزارها خوب نیست، اتفاقا اکسپرت‌های بسیار سودآوری در دنیا کدنویسی شده اند که هر روز نیز در حال آپدیت شدن هستند تا سودآوری آنها افزایش یابد. در وبسایت تریدر نووا با امکان دانلود اکسپرت فارکس رایگان می توانید انواع آنها را تست و بررسی نمایید و هر کدام را که باب سلیقه تان بود برای کسب سود از فارکس استفاده نمایید.

انواع اکسپرت فارکس

اکسپرت‌های فارکس در حقیقت ابزارهای معاملاتی هستند که طبق الگوریتم مشخص از پیش تعیین شده، کارهای مشخص و تکراری را در بازه‌های زمانی معینی انجام می‌دهند و کار معامله گر را راحت تر می‌نمایند.

انواع اکسپرت‌های فارکس را می‌توان به دو دسته اکسپرت نیمه اتوماتیک و اکسپرت اتوماتیک تقسیم کرد.

  1. اکسپرت اتوماتیک بدون نیاز به معامله‌گر از صفر تا صد تحلیل و معامله را خودش انجام می‌دهد. تنها کافی است که تریدر از اتصال متاتریدر 4 به اینترنت اطمینان حاصل کند، باقی کار به عهده اکسپرت است!
  2. اکسپرت نیمه اتوماتیکبه تنهایی قادر به انجام معامله نمی‌باشد و در یکی از مراحل نیازمند دخالت تریدر می‌باشد.

 

از مزایای استفاده از اکسپرت در معاملات می‌توان به عدم تاثیر پذیری معامله‌گر از هیجانات روانی در بازار و نوسانات قیمت و همچنین به انجام سریع روش‌هایی که محاسبه‌های ریاضی زیاد و پیچیده دارند، اشاره کرد.

از دیگر مزایای آن می‌توان امکان آزمودن استراتژی و روش کاری معامله در زمان ها و بازه‌های  زمانی بلند مدت در گذشته بازار را نام برد و همچنین استفاده از اکسپرت در معاملات، افزایش سرعت اجرای دستورات معاملاتی در کمتر یک ثانیه را در پیش دارد.

استفاده از اکسپرت‌ها همچنین معایبی دارد. نکته مهمی که خیلی اوقات توسط معامله گران نادیده گرفته می‌شود، این است که اکسپرت فقط یک برنامه هست که هر آنچه ما در آن نوشتیم برایمان اجرا می کند، و نباید توقع خارق العاده از اکسپرت داشته باشیم. اگر روش و استراتژی که در معاملات سودده باشد و به اکسپرت داده شده باشد خوب نتایج نیز سودده خواهد بود. در حالت کلی هم اکسپرت‌های سودده در بازار فارکس، هیچ گاه بطور عمومی منتشر نمی‌شوند مگر آنکه منافع شخصی برنامه نویس و سازنده کاملا حفظ شده باشد. 

 

کسب سود در بازار مالی فارکس چگونه است؟

 

آیا اکسپرت‌های فارکس قابل اعتماد هستند؟

اکسپرت‌های فارکس همانقدر که می‌توانند سودآوری داشته باشند، می‌توانند خطرناک نیز باشند و در یک لحظه تمام سرمایه شما را به باد دهند! بنابراین به عنوان یک توصیه جدی همیشه این مورد را در نظر داشته باشید که پس از دانلود اکسپرت فارکس ابتدا برای مدتی معین مثلا یک ماه آن را برروی یک حساب آزمایشی یا همان حساب دمو فارکس تست نمایید. سپس در صورتی که نتیجه معاملات آن رضایت بخش بود برروی حساب واقعی خود اجرا نمایید.

مورد دیگری که به شدت روی عملکرد اکسپرت‌های فارکس تاثیر می گذارد بروکری است که اکسپرت برروی حساب آن در حال کار می باشد. بنابراین سعی کنید با تحقیق و مطالعه دقیق و انتخاب بهترین بروکر فارکس، با بروکری کار کنید که استفاده از اکسپرت را مجاز می‌شمرد و همچنین برای سرمایه شما دندان تیز نمی کند.

از بروکرهای معتبر فارکس می توان به بروکر ویندزور اشاره کرد که وبسایت تریدرنووا Tradernova.com به بررسی تخصصی این کارگزاری پرداخته است و همچنین در این سایت اکسپرت‌ها را به صورت رایگان می‌توانید دانلود و استفاده کنید.

بررسی بروکر ویندزور توسط تریدرنووا

بروکر ویندزور، که یکی از قدیمی ترین ها در عرصه بازار فارکس و معاملات آنلاین می باشد، هم اکنون شرایط معامله بر روی 70 ابزار مالی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این ابزارها شامل زوج ارزها، CFD ها و قراردادهای آتی می باشند. بروکر ویندزور که دفتر اصلی آن در کشور قبرس قرار دارد، توسط نهادهای نظارتی معتبری همچون CySEC و FCA مورد تایید قرار گرفته و به عبارتی کاملا رگوله می‌باشد.

وبسایت خوب این کارگزاری از نقاط مثبت آن است که تریدرنووا به بررسی آن پرداخته و رابط کاربری آن را، راحت الفهم توصیف کرده است. به عبارت دیگر شما به هر اطلاعاتی نیاز داشته باشید بدون هیچ مشکلی می‌توانید آن را در وبسایت پیدا کنید. و همچنین افزوده است که نیازی به تکرار مکررات نیست چون همانند تمام بروکرهای معتبری که به حقوق مشتریان خود احترام می گذارند، این بروکر نیز تمامی وسایل و ابزار مورد نیاز را برروی وبسایت خود قرار داده از جمله تقویم‌های اقتصادی، گزارش‌های روزانه از بازارها، وبینارها، ویدیو‌های آموزشی و سمینارها. همچنین ماشین حساب‌هایی تعبیه شده که می‌توانید به کمک آن‌ها ارزش پیپ‌ها، مقدار خطوط پیووت، سطوح فیبوناتچی و غیره را محاسبه کنید.

بروکر ویندزورwindsor  به مشتریان خود امکان انتخاب از بین سه پلتفرم را می‌دهد. متاتریدر4 که تاکنون جزو پرطرفدارترین پلتفرم‌هایی است که معامله‌گران حرفه ای از آن استفاده می‌کنند. متاتریدر این بروکر برای معامله‌گران فعالی مناسب است که به دنبال اخبار مهم، تحلیل‌های دقیق و نمودارهای زنده‌ی قیمت می باشند.

برای اطلاع از انواع حساب‌ها و شرایط و همچنین افتتاح حساب در این کارگزاری می‌توانید به بخش بروکر ویندزور Windsor در وبسایت تریدرنووا مراجعه نمایید و همچنین در این بروکر افتتاح حساب نمایید.

 

منبع: پول نیوز

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: