April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ لیزینگ اقتصاد نوین «ولنوین»:
کد خبر: ۳۴۹۶۸۶
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
0
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1399 امروز با حضور کلیه سهامداران برگزار شد.

تحقق سود پایه ۳۷۴ ریالی به ازای هر سهم

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در این مجمع که با حضور سهامداران و نمایندگان آن‌ها، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، حسابرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، صورت‌های مالی این شرکت در سال 1399 پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب مجمع رسید.


بر این اساس شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال مالی مورد گزارش مبلغ سه هزار و 316 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده که نسبت به سال گذشته معادل 61 درصد رشد داشته است. شرکت در سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 1399 توانسته به ازای هر سهم 374معادل ریال سود محقق کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 36درصد افزایش داشته است.

شایان ذکر است، در سال 1399 بستر ورود به بازار سرمایه شرکت با اخذ مجوز پذیرش در بازار دوم شرکت بورس اوراق بهادار تهران فراهم شد. در این راستا اقداماتی از جمله تغییر شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام، درج نماد شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و انجام سایر تشریفات مقرر قبل از انجام عرضه اولیه سهام شرکت صورت گرفته است.


انتخاب موسسه حسابرسی «بهمند» به‌عنوان بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه رسمی و ابقای اعضای حقوقی هیئت‌مدیره به مدت دو سال، از دیگر تصمیمات این مجمع بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: