April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۰۸۴۹
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
0
سيصد و پنجاه و پنجمين جلسه شوراي هماهنگي ادارات منابع انساني بانک‌های دولتی به میزبانی بانك صنعت و معدن با حضور رؤسا و کارشناسان ادارات منابع انساني بانک‌های دولتی و نمایندگان شورای هماهنگی و صندوق بازنشستگی بانک‌ها برگزار شد.

سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای هماهنگی ادارات منابع انسانی بانك‌های دولتی برگزار شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در اين جلسه كه روز يكشنبه دوم خردادماه سال جاري به ميزباني اين بانك برگزار شد، محمد رضايي دبير كميسيون شوراي هماهنگي بانك‌ها اظهار داشت: به مدد دانش و تخصص اعضاي اين كميسيون كه همگي از مديران و كارشناسان زبده منابع انساني در بانك هاي دولتي هستند، گام‌هاي مثبتي در موضوعات مرتبط با حقوق و معيشت كاركنان شبكه بانكي و بازنشستگان برداشته شده و شاهد اقدامات ارزشمند و مؤثري بوده ايم.

وي استفاده از تمام ظرفيت هاي قانوني شوراي هماهنگي ادارات منابع انساني در حوزه سرمايه انساني و بهره مندي از تجارب و دانش خبرگاني كه به قوانين و نيازهاي سرمايه انساني اشراف دارند را موهبتي دانست كه همواره براي بهره مندي از ظرفيتهاي قانوني جهت بهبود وضعيت اصلي ترين سرمايه بانكها راهگشا بوده است.

رضايي عنوان داشت: راز موفقيت اين كميسيون حضور با انگيزه و فعالانه همكاران اين بخش و هماهنگي و تشريك مساعي موجود بين اعضاي آن و سازمان هاي ذيربط است كه با ارائه راهكارهاي مناسب فراخور هر موضوع به موفقيت هاي بسياري در چارچوب قوانين و مقررات موجود دست يافته اند.

در ادامه، مريم اسلمي رييس اداره منابع انساني بانك صنعت و معدن، ضمن تقدير از همت و تلاش هاي بي شائبه كاركنان بخش سرمايه انساني شبكه بانكي و اعضاي كميسيون شوراي هماهنگي ابراز داشت: اهميت و جايگاه كليدي مديريت سرمايه انساني در افزايش بهره‌وري و كارايي سازماني، ايجاد تعهد شغلي و بهبود عملكرد كاركنان بر كسي پوشيده نيست.

وي افزود: هر سازماني براي دستيابي به اهداف خود متكي به مهم ترين سرمايه خود يعني نيروي انساني آن است و موفقيت نيروي انساني نيز در گرو ميزان رضايت و تعلقي است كه كاركنان به شغل و محيط كار خود دارند بنابر اين قدم اول در تحقق اهداف و مأموريت هاي هر مجموعه‌اي ايجاد رضايت در نيروي انساني و رسيدگي به مشكلات آنان است. در اين رهگذر كاركنان خدوم شبكه بانكي به دليل بانك محور بودن اقتصاد كشور در هر شرايطي همواره به ارائه خدمت مشغول بوده و هيچ تلاشي براي انجام وظايف خود فروگذار نكرده اند.

گفتني است، در خلال اين جلسه دبير و اعضاي شورا موارد مطرح شده در دستور جلسه را مورد بررسي قرار دادند و در مورد پيشنهادها و راهكارهاي مناسب براي رفع موانع و معضلات شاغلان و بازنشستگان شبكه بانكي كه از سوي مديران و كارشناسان حوزه منابع انساني ارائه شده بود به بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیماتی جهت ايجاد هماهنگی بيشتر و وحدت رويه ميان بانک‌های دولتی پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: