کد خبر: ۳۵۰۹۹۳
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
0
در ۲ ماهه نخست شرکت بیمه البرز نشان از پرش بلند این شرکت با تکیه زیاد بر رشته بیمه درمان دارد. حق بیمه تولیدی البرز در ۲ ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشدی ۱۶۱ درصدی را تجربه کرده که ۴۶ درصد از کل پرتفوی شرکت ناشی از قراردادهای بیمه درمان بوده است.
 
پرش بلند بیمه البرز با تکیه بر درمان

 

به گزارش  پول نیوز، به نقل از دنیای بیمه، بیمه البرز در ۲ ماه نخست امسال بالغ بر ۱۱ هزار و ۱۲۳ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال بیمه‌نامه فروخته که از این میزان ۴۶ درصد سهم بیمه درمان، ۱۷ درصد شخص ثالث، ۷ درصد آتش‌سوزی و ۷ درصد مسئولیت و ۵ درصد هم نفت و انرژی بوده و سهم بیمه بدنه خودرو تنها ۴ درصد برآورد شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت یادشده در ۲ ماه ابتدایی امسال بالغ بر ۲ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. از مجموع خسارت پرداختی توسط بیمه البرز در این مدت ۵۳ درصد سهم بیمه درمان و ۱۶ درصد سهم بیمه شخص ثالث بوده و نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی شرکت ۲۵ درصد برآورد می‌شود.

 

پرش بلند بیمه البرز با تکیه بر درمان

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: