April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۱۱۵۵
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
0
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اختیارات رئیس جمهور برای پاسخگویی به مشکلات مردم و حل آن‌ها کافی است.

به گزارش پول نیوز، رئیسی گفت: افتخاری که نصیبم شد و نقطه عطفی در زندگی من ایجاد کرد، این بود که با اراده رهبر انقلاب تولیت آستان قدس رضوی برعهده من گذاشته شد. امروز هم این افتخار را دارم که به عنوان یک خدمتگزار کوچکی در جایگاه ریاست قوه قضاییه هستم.

وی گفت: من متولد ۱۳۳۹ هستم. ۳۷ سال است که ازدواج کرده‌ام. دو فرزند دختر دارم که برکت زندگی ما هستند. یکی از آن‌ها ۳۳ سال سن و یکی ۲۶ ساله است. یکی از فرزندان من دکترای جامعه شناسی دانشگاه تهران را دارد و فرزند دوم من نیز لیسانس فیزیک دانشگاه شریف و فوق لیسانس دانشگاه قرآن و حدیث را دارد. هر دو فرزند من در تهران ازدواج کردند و مشغول زندگی و ادامه تحصیل هستند و در حد خودشان به مردم خدمت می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:  منزل ما ۱۴۰ متر است. من خودروی شخصی ندارم، ولی همسرم خودروی ایرانی دارد.

رئیسی گفت: درمورد ویژگی‌های شخصی من باید از همسرم سوال کنید. ولی ایشان و بچه‌ها می‌گویند که شما در منزل خیلی مهربان هستید. من نسبت به کار‌های سازمانی، اداری و مسئولیت حساس هستم و خود آن‌ها هم احساس شان این است که حساسیت من نسبت به مردم بسیار بالاست. گاهی خصوصیات مردم داری من، آن‌ها را به زحمت می‌اندازد. ویژگی سوم من عدالت‌خواهی و ضد فساد بودن است که این مسئله گاهی خانواده من را به زحمت می‌اندازد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص مساله اختیارات رئیس‌جمهور گفت: من به نامزد‌های انتخابات می‌گویم که یکبار قانون اساسی را با دقت مطالعه کنند. نمی‌دانم چرا این بحث اختیارات رئیس جمهور را عده‌ای در پایان دوره ریاست جمهوری خود مطرح می‌کنند. اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی بسیار دقیق دیده شده است مگر اینکه کسی دنبال چیز‌های دیگری باشد که بوی نوعی استبداد از آن می‌آید که باید همیشه حرف من باشد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: