کد خبر: ۳۵۱۶۳۵
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
0
خوزستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از آتش‌سوزی مجدد در جنگل‌های دزفول خبر داد
 
آتش دوباره به دامن جنگل‌های دزفول افتاد
به گزارش پول نیوز، رضا قپانچی‌پور اظهار کرد: علی‌رغم اطلاع‌رسانی گسترده از شبکه‌های مجازی و رادیوی این شهرستان، توزیع بروشور و تذکرات چهره به چهره با کشاورزان، متاسفانه روز گذشته به علت سهل‌انگاری و تخلف از جانب یکی از کشاورزان منطقه با آتش زدن کاه و کلش اراضی کشاورزی و به دنبال آن، وزش باد شدید و خارج شدن کنترل حریق، شعله‌های آتش به جنگل حاشیه این اراضی سرایت و منجر به گسترش سریع آتش‌سوزی به سطح جنگل شد.

پس از دریافت گزارش مربوطه، محیط‌بانان این اداره بلافاصله به محل اعزام و با همکاری پرسنل آتش‌نشانی پس از تلاش ۵ ساعته موفق به مهار حریق شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تصریح کرد: عامل انسانی مربوطه در محل دستگیر و با توجه به اتهام وارده، جهت رسیدگی به تخلف، به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: این آتش‌سوزی در جنگل‌های زاویه جنوب شهرستان که یکی از زیستگاه‌های ارزشمند درختان گز و پده است، رخ داد که به دنبال آن بخش گسترده‌ای از جنگل طعمه حریق شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: