April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۱۸۳۰
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
0
کریمی سخنگوی آتش نشانی قم، از وقوع حریق گسترده در مرکز نگهداری و شارژ گازمایع در این شهرستان خبر داد.
حریق گسترده در قم خبرساز شد
به گزارش پول نیوز به نقل از همشهری قم، حریق گسترده در انبار سیلندر گازمایع که شب گذشته در بلوار خلیج فارس قم رخ داد، توسط نیرو‌های آتش‌نشانی مهار شد. در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند و ۲ خودرو آتش گرفتند.

کریمی سخنگوی آتش نشانی قم با اشاره به وقوع حریق گسترده در مرکز نگهداری و شارژ گازمایع گفت: ساعت ۲۰:۴۷ حریق در یک مرکز شارژ سیلندر گاز مایع در بلوار خلیج فارس به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

او با اشاره به شدت حریق و انفجار سیلندر‌های گاز در محل حادثه گفت: ۱۰ خودرو عملیاتی و ۵ خودرو آبرسان و همچنین ۶۰ آتش نشان برای کنترل حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تا کنون ۷ مصدوم به نیرو‌های اورژانس برای مداوا تحویل داده شده و همچنین بر اساس اظهارات افراد حاضر در صحنه احتمالاً یک نفر در کارگاه محبوس شده است.

کریمی با اشاره به احتمال ریزش سقف کارگاه بر اثر شدت حریق گفت: بیش از ۵۰ کپسول در برآورد اولیه در این کارگاه وجود داشته و ۲ خودروی شخصی نیز به صورت کامل طعمه حریق شد.

سخنگوی آتش نشانی قم گفت: یکی از نیرو‌های آتش‌نشان نیز در این حادثه دچار مصدومیت و به بیمارستان منقل شد و چند آتش‌نشان دیگر در محل درمان شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: