April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۲۰۶۹
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
0
نائب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: از رئیس جمهوری آینده یک مطالبه جدی مبنی بر اولویت قرار دادن صنعت گردشگری داریم.

مطالبه صنعت گردشگری از رئیس جمهور آینده

 

به گزارش پول نیوز به نقل از بازار، مجید پورکائد اظهار کرد: طی دو سال اخیر شیوع کرونا باعث ورشکستگی و همچنین کاهش شدید درآمد بسیاری از کسب و کارهای گردشگری شده است.

وی با بیان اینکه پای کرونا بر روی گلوی گردشگری است، افزود: انتظار می‌رود به فعالان گردشگری تسهیلات همراه با تنفس و بدون سود پرداخت شود زیرا در زمانی که شرایط کشور مساعد بود فعالان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی ایران برای معرفی و اعتلای کشور تلاش کردند و دولت باید کنار آنها باشد.

نائب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه متاسفانه به گردشگری در مناظره‌های ریاست جمهوری کم توجهی شد، تصریح کرد: از رئیس جمهور آینده یک مطالبه جدی مبنی بر اولویت قرار دادن صنعت گردشگری داریم.


پورکائد مسیر پیشرفت کشور را در گروی توجه به صنعت گردشگری دانست و گفت: در هر کجا که کارها به دست مردم سپرده شده شاهد پیشرفت و توسعه بوده‌ایم و صنعت گردشگری توسعه پیدا نمی‌کند مگر اینکه بخش خصوصی ورود کند.

وی عنوان کرد: هم اکنون پارلمان بخش خصوصی در حوزه گردشگری توانمند ظاهر شده است و دولت باید از این توانمندی در راستای سازندگی کشور استفاده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: