کد خبر: ۳۵۲۱۱۵
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
0
در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان است.

 

قیمت سکه در 24 خردادماه+ جزئیات

به گزارش پول نیوز، در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۹ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۶۹ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۲۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

* قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان، قیمت یورو ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و  ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۳ هزار و ۱۰۷ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۲۱۵ تومان اعلام شده است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: