April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۲۲۰۱
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
0
نیسان جوک یک کراس اوور کوچک شهری است که نخستین بار در سال 2010 معرفی و از سال 2011 تولید و عرضه شد و در همان ماه‌های اول فروش، مدیران نیسان را به دلیل فروش بسیار موفق شگفت زده کرد.

قیمت نیسان جوک اسپرت کارکرده+لیست قیمت

به گزارش پول نیوز، نیسان جوک از همان ابتدا به دلیل طراحی عجیبی که داشت، مورد توجه قرار گرفت و توانست نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. نیسان جوک در ایران با دو قوای محرکه متفاوت عرضه می‌شود. در مدل‌های اسکای پک و پلاتینیوم یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته که می‌تواند 117 اسب بخار قدرت و 158 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT-XTRONIC به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کنند.  

اما قدرتمندترین مدل نیسان جوک که وارد بازار ایران شده مدل اسپرت است که از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو بهره می‌برد. قدرت این موتور به 190 اسب بخار و گشتاور آن به 240 نیوتن متر می‌رسد. جعبه دنده به کار رفته در مدل اسپرت هم از نوع اتوماتیک CVT-XTRONIC است اما در مدل اسپرت، قدرت به هر چهار چرخ (AWD) انتقال می‌یابد.

در این خودرو، 6 کیسه‌هوا به چشم می‌خورد که دو تا از آن‌ها اصلی هستند و کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای راه‌حلی برای محافظت از سر و قفسه‌سینه راننده و سرنشین جلو هنگام برخوردهای جدی هستند. سیستم کمکی ترمز در کنار به‌کارگیری سیستم‌هایABS ، EBD و ESP در این بخش برای بالابردن کیفیت عملکرد ترمزگیری به کمک نوع اسپرت آمده‌اند. قرارگیری این سیستم‌های ترمز و پایداری در کنار سیستم کنترل دینامیکی نیسان و چهار چرخ محرک دائمی، به راننده کمک می‌کند تا سرعت عکس‌العمل خود را در مواقع اضطراری بالا ببرد.

براساس این گزارش از میان تیپ های مختلف جوک به برآورد قیمتی مدل اسپرت این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

جوک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: