کد خبر: ۳۵۲۳۴۱
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
0
تولد یک گوساله دو سر با چهار چشم در هند به سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تولد یک گوساله دو سر در روستایی در ایالت اوتار پرادش هند موجب حیرت ساکنان محلی شده است. ساکنان محلی تولد این گوساله را یک معجزه الهی می‌دانند. این گوساله عجیب دارای دو سر، چهار چشم و دو زبان جداگانه است.

بنا به گفته «آرویند یاداو»، صاحب این گوساله، این حیوان و مادرش در سلامت کامل به سر می‌برند. «یاداو» در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت این گوساله صبح روز یکشنبه به دنیا آمد. بنا به گفته او تولد این گوساله با این شرایط عجیب موجب حیرت خانواده او و اهالی روستا شده است.

تولد گوساله دو سر با چهار چشم در هند,گوساله

این در حالی است که بنا به گفته «یاداو» برخی از اهالی محلی تولد این گوساله را معجزه‌ای از طرف خدا می‌دانند. بنا به گفته او ساکنان روستا پس از انتشار خبر تولد این گوساله مرتبا به خانه او مراجعه می‌کنند تا بتوانند این حیوان را از نزدیک مشاهده کنند.

باور خرافاتی برخی از اهالی روستا در حالی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده که بنا به گفته دامپزشکان محلی این اتفاق (تولد گوساله دو سر) به علت رشد غیرطبیعی سلول‌های جنین بوده است. «ساتیا پراکاش پاندی»، دامپزشک ارشد در منطقه چاندائولی در در این باره گفت: «این معجزه الهی نیست. در حین رشد جنین در رحم مادر، سلول‌ها به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که گاهی در این فرآیند توسعه اضافی سلول‌ها وجود دارد. به همین دلیل این گوساله با دو سر مجزا به دنیا آمده است.»

تولد گوساله دو سر با چهار چشم در هند,گوساله

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: