کد خبر: ۳۵۲۴۴۰
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
0
شرکت به پرداخت ملت برای اولین بار به منظور تسهیل فرایند تهیه و پرداخت هزینه بلیت مترو و در راستای سلامت شهروندان توسعه فرهنگ پرداخت الکترونیک، امکان خرید آنلاین بلیت مترو را در این اپلیکیشن فراهم کرده است.
//// تولیدی/// به پرداخت ملت
به گزارش پول نیوز، شرکت به پرداخت ملت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ با هدف توسعه ابزار‌های پرداخت الکترونیکی، با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک آغاز کرده است و در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده پرداخت با کسب رتبه نخست کشوری مشغول به فعالیت است، این شرکت به توسعه محصولات و ارائه راه‌حل‌های تخصصی برای مشتریان در کنار خدمات پرداخت الکترونیک، می‌پردازد.

اپلیکیشن سکه، جایگزینی مطمئن برای کیف پول شماست و با این اپلیکیشن دیگر نیازی به خروج از خانه و یا محل کار برای انجام کار‌های بانکی خود نخواهید داشت.

برای اولین بار شرکت به پرداخت ملت، امکان خرید آنلاین بلیت مترو را در این اپلیکیشن به منظور تسهیل فرایند تهیه و پرداخت هزینه بلیت مترو فراهم کرده است که به سلامت شهروندان و توسعه فرهنگ پرداخت الکترونیک کمک بسیاری می کند بنابراین با استفاده از بلیت‌های الکترونیکی، دیگر نیازی به دست‌به‌دست شدن بلیت کاغذی نخواهد بود و این موضوع علاوه بر کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا، صرفه‌جویی عظیمی در مصرف کاغذ ایجاد می‌کند.

برای استفاده از این خدمات ابتدا باید وارد اپلیکیشن سکه شوید و از صفحه اصلی اپلیکیشن باید گزینه "خرید بلیت مترو" را انتخاب کنید در ادامه نوع سفر را مشخص و بهای آن را پرداخت کنید و پس از تایید پرداخت، بارکد بلیت قابل مشاهده خواهد بود. سپس تصویر QR مقابل اسکنر گیت مترو گرفته و سفر آغاز می‌شود.
 
خدمت خرید بلیت مترو شامل شش گزینه بلیت تک‌سفره تهران، بلیت تک‌سفره کرج، بلیت تک‌سفره فرودگاه امام خمینی تهران، بلیت تک سفره هشتگرد، بلیت تک سفره اصفهان و بلیت تک سفره بی آر تی(روزهای تعطیل) تهران است.

با اپلیکیشن سکه می‌توانید بسیاری از امور بانکی و پرداختی خود را انجام دهید.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: